iui

Hoi Marieke,

Veel succes vandaag met je eerste IUI. Wij hebben een topic waarin we hierover kletsen, kijk even bij Alabama en Dikkidik weer bovenaan. Hier hebben we het met z'n 3-en over IUI.

hoi Marieke,
ik heb een paar weken geleden mijn 1e IUI gehad,het viel mij zo mee, je bent druk met zaad naar zh brengen,weer terug naar huis,weer naar zh voor de inseminatie,maar de inseminatie zelf vond ik erg meevallen. Ik m,oest in een bed gaan liggen met benen in de beugels,toen werd de eendebek ingebracht,en toen een heel dun slangetje met het sperma,voordat ik het wist was het al gebeurd. Daarna nog 10 min blijven liggen en toen kon ik weer gaan,heel vreemd als je dan door het zh loopt.
De eerste week na de IUI heb ik veel kramp gehad,maar die week was zo om.
De 2e week vond ik echt verschrikkelijk,je voelt vanalles etc.
Helaas is onze eerste poging niet gelukt,donderdag moet ik voor de echo,en dan waarschijnlijk volgende week maandag de inseminatie.
Lees gerust mee bij ons topic,zoals Alabama ook al zegt,wij zitten volop in de IUI behandelingen. De een is wat verder dan de ander.
groetjes Fleur

hey marieke.

ik ben de andere van de 3 van de topic hierboven zoals fleur en alabama zegt. kom erbij.
ik heb donderdg 2 wkn geleden mijn 7e iui gehad en zit dus u in de afwacht week. Dus erg spannend we hebben ons vorige wk wel al op de lijst gezet voor ifv, kunnen we in feb 2011 terecht.Bijna dus van die topic af maar we hopen dat het raak si deze keer al gaan we erniet helemaal uit.
Maar je heb hem nu al gehad en is het je mee gevallen>
Die krampen waar fleur het over heeft gehad, dat heb ik nu deze keer wwel gehad maar al die andere iui's nooit. Dus dat is niet standaard.
De eerst wk veigt voorbij maar de 2 wacht week is heel erg en gaat oook erg langzaam. en zoasl fleur zegt alles voel je. En helemaal tegen je ongi dag, dan wort je zeg maar gek vanje eigen.

maar meid heel veel stertke met wachten nu.
groetjes natasja

Terug
Bovenaan