iui

hoi allemaal,

ik wil even jullie allemaal veel succes wensen! wij zijn na 4,5 jaar 7 IUI en 1 IVF behandeling eindelijk uitgedokterd.. Als alles goed blijft gaan uiteraard. na de IVF zwanger van 2. dit is er uiteindelijk nog maar 1tje hopelijk dat deze gezond ter wereld komt in 2012. Ik weet hoe frustrerend het is als het maar niet wil lukken.Ook bijna mijn relatie voor opgegeven! Ik heb achteraf te horen gekregen hoeveel kans het heeft dat IUI wil slagen (8%) als ik dit geweten had waren we veel sneller met IVF begonnen. Wel stuk ingrijpender maar stuk meer kans. Toi toi toi voor iedereen en geef niet op!

Gefeliciteerd.
Ik ben zelf ook na 7iui's en 2x IVF zwanger geraakt.Onze dochter is inmiddels 6maanden oud.Wat betreft de iui slagingspercentage die is inderdaad klein,maar dat is het natuurlijk zwanger worden ook.Het is gewoon ook geluk hebben als het lukt en bij sommige is de iui net het zetje wat nodig is.
Je kan niet direct starten met iui er is een procedure die je moet doorstaan voor je start met IVF of icsi.Dit is niet zomaar natuurlijk omdat al die hormonen niet goed zijn voor je lichaam.

Wij zijn geprezen met de geboorte van onze dochter.Na 4 jaar was het eindelijk bij ons gelukt.Wat je zegt IVF is zwaar,maar denken wij er al over om als onze dochter een jaar is om voor een tweede te gaan.

hoihoi, iui maar 8% kans? zozo. ik ben namelijk de 1e keer iui meteen zwanger geworden, ik ben vandaag 34 weken en 1 dag zwanger, dacht dat de kansen hoger lagen? suc-6 allenmaal meiden! liefs Mamakimmie

Hai!
Allereerst van harte gefeliciteerd!!!
Wel grappig; jouw berichtje bevestigt mijn vermoeden! Hebben net IUI nr.6 achter de rug en bij de 3e behandeling kreeg ik een sterk gevoel dat dit niet ging werken. Ik heb de 6 behandelingen volgemaakt omdat het moest, maar iets in mij zei dat dit niet de behandeling was voor ons. En zie; volgend jaar gaan we beginnen met IVF! Ik weet hoe zwaar het gaat worden, maar heb daar een veel beter gevoel bij!
Hoop dat ik volgend jaar ook een succesverhaal met jullie mag delen :)

Liefs!

Terug
Bovenaan