IUI

A

Anoniem

Guest
Hallo, zijn hier ook dames aanwezig dit gaan starten of al bezig zijn met IUI? Ik zou het leuk vinden om  met iemand ervaring ed uitwisselen die dit heeft gedaan/doet of gaat doen. ik heb net te horen gekregen dat ik met dit traject ga starten

Hoi Eefje,

Ik heb een tijdje iui gedaan en op 26-2-2015 is mijn dochtertje Dani geboren! Voor mij was iui de oplossing  :)

Ik spoot met gonal-f om de eitjes te stimuleren,  dan pregnyl om het eitje te laten springen en daarna de inseminatie. Vond het hele traject niet eens zo heel belastend, natuurlijk kost het steeds tijd om die follikelmetingen te doen en daar heb ik wel eens op gevloekt omdat ik lastig te stimuleren was en ik dan voor mijn gevoel 'voor niks geweest was'

Uiteindelijk was mijn 5e iui de iui waaruit onze dochter ontstaan is : -)

Succes!

Hoi Eefje,

Ik heb ook een tijdje IUI gedaan, alleen niet gespoten met gonal-f maar ik slikte chlomid pillen om de eitjes te stimuleren en dan pregnyl te spuiten voor de eisprong.

Bij de IUI koste de meetingen de meeste tijd maar dat doe je met liefde ;-)

Helaas is bij ons de IUI niet aangeslagen en zitten wij nu in een ICSI -traject en zijn inmiddels 7 weken zwanger. Is nog heel pril en best eng (heb al 3 miskramen gehad in de afgelopen jaren) maar we proberen er ook volop van te genieten. Heel veel succes met jullie IUI traject.

Groetjes

Hoi lady's

ik ben mama van 4 prachtige kids maar de wens voor een 5de bleef toch kriebelen😉 toen ik besloot te stoppen met de prikpil kwam helaas mijn menstruatie niet meer op gang😱 vandaag ga ik starten met gonal-f en vrijdag terug voor de echo om te kijken of d'r eitjes groeien😊 ik vind t spannend en hoop dat er meer vrouwen met dit zijn waarmee ik mijn ervaringen kan uitwisselen!

Groetjes Patrice

Hoi lady's

ik ben mama van 4 prachtige kids maar de wens voor een 5de bleef toch kriebelen😉 toen ik besloot te stoppen met de prikpil kwam helaas mijn menstruatie niet meer op gang😱 vandaag ga ik starten met gonal-f en vrijdag terug voor de echo om te kijken of d'r eitjes groeien😊 ik vind t spannend en hoop dat er meer vrouwen met dit zijn waarmee ik mijn ervaringen kan uitwisselen!

Groetjes Patrice

Hoi lady's

Groetjes Patrice

Terug
Bovenaan