Ivf ervaringen

Hoi allemaal,
Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met het ivf traject? Na 3 jaar lang proberen om zwanger te worden en het niet lukte, vandaag een hsg onderzoek in het ziekenhuis gehad. Helaas was daar duidelijk op te zien dat mijn beide eilijders helemaal dicht zitten en dat zwanger worden op de natuurlijke manier niet gaat lukken en dat ivf de enige mogelijkheid is. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de ervaringen hierover.

Liefs Quirine
 
Kijk even op het forum van ivf moeders buiten dit forum. Allemaal stellen die hetzelfde ondergaan en meemaken. 
 
En op dit forum staat er veel onder: als het langer duurt :) 
 
Op youtube: appeltje eitje heeft haar ervaringen gevlogd. 
Ik ben nu zwanger na icsi. Superblij mee! Bij ons lag het aan mijn partner, verminderd vruchtbaar. Het is een pittig proces. En goed om over te praten met je partner. Niet alleen fysiek kan het heftig zijn. Maar ook emotioneel is het een rollercoaster. 
Ik duim voor jullie dat jullie eruit komen met elkaar en alsnog zwanger worden. 
J
 
 
 
Ik blijf zelf liever anoniem omdat mijn man dit privé wil houden. Zelf heb ik 3 kinderen uit mijn eerdere huwelijk. Nu ik eindelijk een goede, betrouwbare partner heb gevonden blijkt ISCI de enige mogelijkheid. Dit was enorm schrikken ik ben 3x op een natuurlijke manier zwanger geworden. Ik ben dankbaar dat ik 3 kinderen heb. Nu ben ik 34 en wil ik graag nog 1 keer moeder worden. Mijn man heeft geen kinderen. Ik vind het traject spuiten nog mee vallen. Ik begin morgen aan de Gonal F.  6 januari heb ik een echo. Ik zie erg op tegen de punctie. Zijn er vrouwen die ervaring met ISCI hebben en kinderen ernaast hebben? Hoe ervaren jullie het traject enz? Greetz D 
 
Ik ben zwanger geworden dmv ivf. 2e poging was raak. Daarvoor 6x een mislukte iui gehad dus ik was er al aardig klaar mee en had ni verwacht dat t toch zo snel gelukt was. Helaas duurt het bij de een langer als bij de ander.Wat belangrijk is om het vol te houden is om positief te blijven en er veel over te praten met je partner en evt anderen die ervanaf weten. Of als het nodig is met een maatschappelijk werker. Iedereen ervaart het anders.  Ik vond het niet heel zwaar maar ik ben ook een nuchter type dat zich niet snel gek laat maken. Ik heb het allemaal op me af laten komen. Tuurlijk is het prikken niet leuk en de punctie is ook geen fijn iets, ook de dagen erna niet. Ik heb 1x een punctie gehad en daaruit waren veel eitjes gekomen waarvan er veel bevrucht zijn. Daardoor hoefde ik bij de 2e poging geen prikken meer te zetten om de boel op te wekken maar kon het in mijn eigen cyclus. Hopelijk lukt het bij jou ook snel en valt het je niet al te zwaar. Heel veel succes ! 
 
Beste Annnee, bedankt voor je bericht. Ik ken niemand in mijn omgeving die dit heeft meegemaakt of ze houden dit voor zichzelf..Daarvoor 6 x een iui dat lijkt me heftig! Ik zie erg tegen de punctie op. De prikken vind ik ook niet echt fijn. Tot nu toe valt het nog mee.. mijn bijwerkingen zijn: moeheid, eetbuien en wat uit mijn humeur. Als dit alles is heb ik het ervoor over ?? Ik probeer positief te blijven je hebt toch hoop op een kindje. Wat fijn dat het bij jou gelukt is en je in je 2 de cyclus zonder spuiten zwanger kon worden.Hoeveel weken zwanger ben je nu? Greetz D
 
Terug
Bovenaan