IVF Gent

Hi!

Ik vroeg mij af of er dames zijn die (recente) ervaringen hebben met een IVF/ICSI behandeling in Gent? Ons vertrouwen bij het ziekenhuis in Nederland waar we zitten is weg en we overwegen de overstap te maken.

Wat zijn jullie ervaringen? En hebben jullie een tip voor een arts in het UZ Gent?

Hoi,
Mijn vriend en ik hebben 1 IVF behandeling gedaan en 1 ICSI behandeling in Nederland en helaas beide rondes zonder resultaat. Voor onze 3e poging hebben we een afspraak in Gent gemaakt. Vind het enorm spannend aangezien dit onze laatste ronde gaat zijn. 
Ook ik vraag me af of er dames zijn die ervaringen hebben met IVF/ICSI in Gent.
Groetjes 

Hi dames,
Ik heb hele goeie ervaringen met ICSI in Gent. Na drie ICSI behandeling met in totaal 10 terugplaatsingen in NL (waarvan nooit zwanger) ben ik bij de eerste behandeling en terugplaatsing in Gent zwanger geworden! Inmiddels al bijna aan het einde van de zwangerschap en dat te bedenken dat ik een jaar geleden net een eerste afspraak daar heb gehad. 
Zeker dus de moeite waard! 
Wij waren onder behandeling van dokter Stoop. Hij is ook de hoofd van de afdeling volgens mij. We konden uiteindelijk mee doen aan een studie, embryo glue heette dat. Al weet ik natuurlijk niet of we waren uitgeloot hiervoor. 

Vragen? Laat maar weten! 

Hi, ladies,
I have very good experiences with ICSI in Ghent. After three ICSI treatment with a total of 10 recalls in NL (of which never pregnant) I became pregnant at the first treatment and placement in Ghent! In the meantime, almost at the end of pregnancy and to think that I had a first meeting there a year ago.
So it's worth it!
We were under the treatment of Dr. Stoop. I think he's also the head of the department. We could eventually participate in a study, embryo glue called it, although I don't know if we were cut out for this.

Any questions? Let me know!
, really

Terug
Bovenaan