IVF/icsi Hyves

Hallo meiden,

wisten jullie dat er een Gesloten Hyves is waar meiden die volop in behandeling zitten van IVF of ICSI hier kan je met lotgenoten in contact komen die in excact zelfde situatie zitten.
De site is niet openbaar zoals hier dus je kan wat meer privé je verhaal doen zonder dat iedereen,dus ook mensen die gewoon kijkje nemen op de site je verhaal/emoties/frustraties enz kan lezen.
Zo'n zelfde Hyves is er ook voor iui/KID dus meiden die interesse hebben meld je aan.

Ik zelf ben sinds kort de modurator van de IVF/ICSI Hyves.wie weet tot op de Hyves.

Gr. Suusje

Wijst zich zelf als je rechts boven op Hyves gaat zoeken en IVF/ICSI Hyves zoekt dan kom je daar,als niet lukt kan ik je dan link sturen.
Ik zelf ben de beheerder dus om je aan te melden moet je via mij toestemming vragen,maar dat wijst ook voor zich.
Anders niet je het mij even laten weten,want er bestaan toch meer IVF Hyves volgens mij,maar deze is dus voor IVF en ICSI
ik hoor wel van je of het lukt.
Liefs

Super - ik moet zeggen dat ik ook wel af en toe een gesloten forum mis. Ik val alleen buiten de boot.......Nog niet met IUI begonnen en nog niet duidelijk wat er is. Af en toe wel balen dat ik daarover met niemand anders kan sparren.

Succes in ieder geval - ik blijf voor de time being meelezen op dit forum.

Lfs

Hoi moeska,

er is ook een infertiliteits Hyves,daar ben je welkom als zwanger worden moeilijker gaat en je dus nog niet volop in behandeling zit.
Liefs suusje

Terug
Bovenaan