IVF/ ICSI mei 2011

Hoi,

ik denk ik zet ons berichtje weer bovenaan.

Hoe is t met de dames die met IVF bezig zijn?

Ik doe een cryo tp in eigen cyclus. Heb zaterdag wel de Pregnyl prik gekregen en zondag had ik mijn ei, dus die hebben we zelf ook maar even benut..haha

Vrijdagmorgen moet ik bellen naar de VU en dan hoor ik of er een tp zal plaatsvinden. We hebben het volgende afgesproken, rietje van 2 wordt ontdooit, is er 1 topper dan krijgen we die terug, zijn het 2 mindere dan krijgen we die beiden terug. 2 toppers wil de VU niet terugplaatsen (beetje vreemd maar goed, tis niet anders). Dus nu zijn we hard aan t duimen dat t ontdooien morgen goed gaat en dat onze emmy's lekker doorgroeien daarna...

Gaan jullie mee duimen met ons?

Pfff zijn inmiddels alweer 3 jaar bezig...

groetjes Yosha

Spannend meid,
Ik ben van onze enige laatste cryo poging in eigen cyclus zwanger geraakt nu inmiddels 37wk.
Hoop dat deze poging voor jullie ook raak zal zijn.

Hoi Hoi,

Ik ben in de 1e IVF poging, eitjes aan het laten groeien. Vandaag stimulatiedag 6 en 1e echo controle gehad. Gemiddeld 6 eiblaasjes zijn aan het groeien nu tussen de 10-15 mm.
Vrijdag 2e echo controle.
Dus vrijdag voor ons beide een spannende dag weer, ik hoop zo voor je dat er een terugplaatsing voor je zal zijn, Yosha.

Kaarsje aan...

gr Han

spannende tijd.net vanmiddag onze laatste terugplaatsing gehad(ivf) .dan zijn onze 3 kansen voorbij.weinig kans want ik heb verouderde eicellen ben 35 jaar.maar gelukkig heb ik al een zoontje van 3 en dat was bij de 1e ivf behandeling raak.veel succes.gr schorpioentje.

Hallo meiden,

@Yosha hoe is het, uitslag van zkh betreft het ontdooien van het rietje goed of niet?

@schorpioentje 2 weken wachten....duimen draaien...

Ik heb zelf maandag de 1e punctie. Net nog in zkh geweest. Er werd niet eens zo nauwkeurig gekeken en gemeten. Maar goed. Vanavond om 21.30 uur de Pregnyl injectie.

Gr Han

Even snel update, heb geen laptop, die is gecrashed.

Hebben afgelopen vrijdag een blastocyste terug geplaatst gekregen en zit nu te wachten of het wat gaat worden..... ik probeer jullie even op de hoogte te houden, maar weet niet wanneer ik een laptop heb...haha

Vind t in ieder geval veel minder spannend dan in januari en ben lekker relaxed..

gr Yosha

Terug
Bovenaan