IVF/ ICSI vervolg

He meiden,

Wendy: meid bij jou is t dus wel erg spannend....raar dat ze niet even een bloedtest doen, dan weet je meteen of je HCG hoog genoeg is...nu moet je nog 2 weken afwachten...pfff sterkte. Gaat t wel deze stress erbij??

Natas: hoe is ie met jou? Heb je een tp gehad? Zo ja, hoe was je embryo, goed? NOg cryo's over?

Nou ik ben gister ongi geworden en heb vandaag t ziekenhuis gebeld dat ik een maandje oversla. Trek t effe niet. Dus maandje rust, moet wel doorgaan met de aspirine...dus mocht er toch spontaan iets gebeuren, dan ben ik voorbereid...haha

Dus hopelijk voel ik me volgende maand goed, dan kan ik alsnog een tp doen...

gr Yosha

he meiden.

wendy net op jou site geantwoordt al maar was spannend, jammer dat ze gen bloed bij je gaan prikken want dan wwet je het zeker, nunog eigenlijk 2 wkn spannend maar we blijven positief ennzzz toch. en ik juich al heel zachtjes en blij voor je.

yosha.
ja gistern tp gehad, jeetje moest met volle blaas komen maar toen ik daar aan kwam nou toen oest ik nodig e moestne og wachten dus toch naar wc toe. en ernaweer gedronken. Had flesje drinken mee goed he!!!!!

Nou het inbrengen ging niet zo makkelijk als we hadden verwacht.. blijkt dat ik dat ik littekenweefsel heb door de keizersnee van me dochtertje. daar kwmane ze dus nu achter, ze moesten een klmeementje op me hals zetten en er wat aan trekken au.....
en toen kreeg het slangentje er nog niet door fijn. na een paar kr geprobeer te hebben. mocht ik wacht kamer weer in en dan veel drinken. nou dat gedaan(de vrouw die na me was, was er toen niet apart he). dus dik een liter gedronken. toen mocht ik komen. en ja opeens was het net of ze ergens langs schuurde en toen was ze er langs joepieeeee.
ja een echte zucht viel toen van me af anders vandaag terug moete komen.
dus nu maar afwachten de 11 maart bloedprkken, als ik er niet ervoor ingi ben geworden.

maar van de 12 eitjes waren er 7 bevrucht, ja toppie he!!
eentje was dus al 8 cellig en deze hebben ze terug geplaats, hebben foto van gemaakt.
de ander 6 waren 6 cellige keken ze vandaag nog naar en dan hore we per brief over ongeveer 2 wkn hoeveel er ingevroren zijn. arts dacht zelf min 4 dus dat zou wel lekker zijn.

nu wordt het dus spannende wkn hopen dat we zwanger zijn want als de 11e bleod waarde hoog zijn dan moeten we de 13e weer. en ja dan is mijn vader jarig die erg meeleeft. wordt dan m alweer 75 jr. Ja heb een ouwe vader maar ik bend e jongste(heb al een neefje van 16jr).

yosha ik hoop dat je vlgmnd weer wat lekkerder in je vel zit. doe lekekr rsutig aan deze mnd, laat ons ook wat links liggen is niet erg. we begrijpen het wel..
ik duimvoor je dat de asprine zijn werk gaat doen haaahhaha.

dikke kus voor ons allemaal.
xxxxxxxx

@natas
Jeetje wat spannend en wat een goede embryootjes, ik ga heel hard voor je duimen, en lekker rustig aan doen he.

@yosha
Goed dat je een maandje rust neemt het vergt veel energie van je, knap dat je naar jezelf luistert.

hier is nog steeds wachten bloedverlies nou ja bruin slijm is weg en weet echt neit wat ik moet denken, we gaan maar van het positieve uit, maar vind het nog zo onwerkelijk allemaal na zon lange tijd, en de ene keer denk ik ja ik ben zwanger en dan denk ik nee dat kan echt niet.

@ daan hoe is het met jou? Jij zit in dezelfde situatie als ik, jij mag de 10e al terug hoe kom jij het wacten door, pffff

hoi hoi,

met mij is alles nog goed. heb heel af en toe nog een klein beetje bloed, maar je kan het bijna niet zien hoor.
en veel spierpijn in mijn buik.

en afwachten tja : ik ben zo geduldig. NOT
ik vind het een verschrikking het liefst zet ik de klok vooruit. maar ja dat kan niet.
ik word er gek van het ene moment denk ik ik ben zwanger en het is goed en het andere moment denk ik het tegenovergestelde pffffffffffffff

wanneer mag jij terug dan, wendy?

xx danielle

@ danielle
Ik mag de 14e terug, hebben ze jou ook geen bloed geprikt?
En doe jij nog veel testen of heb je nu zoiets van het zal wel.

Gek kun je worden he van die onzekerheid, kijk als ik weer een neg bui heb heel de tijd op internet of ik antwoorden vind, maar ja is niet altijd fijn om te lezen, en je leest alleen de neg de pos zie je nooit staan.
we wachten maar af, meer kunnen we neit doen.

Net effe op de stoel zitten dutten, ben erg moe, mn dochtertje zit bij tv en ik lekker relaxed op de stoel te dutten.
Is totaal niets voor mij.

@ wendy

nee bij mij ook geen bloed geprikt. heb drie testen gedaan. maar bij de eerste hebben ze ook geen bloed geprikt.
ik denk nog wel eens ik doe nog een test en dan denk ik weer nee ik wacht wel af.

op internet lezen doe ik maar niet want dan word ik helemaal onzeker.
ik ken dit niet van me zelf bij de eerste had ik dit helemaal niet, misschien in de tussentijd teveel gelezen.

ik ben ook erg moe, maar zoals je aan de tijd kan zien ben ik nog laat op. het nadeel van late diensten

Vanmmorgen toen ik uit de douche kwam niets aan de hand, toen ik me had aangekleed voelde ik iets en jawel hoor, helderrood bloed in inlegkruisje, snel naar wc en maandverband in en het is net een menstruatie, ik echt huilen en geertgen gebeld en ik mag vanmiddag om 14.50u langskomen, hoop dat ze dan iets weten, als het dan mis is dan wil ik dat ook meteen weten en niet nog eens ene week in spanning zitten. Heb ik ook zo gezegd.

Ik ben echt alleen supermoe, vraag ook meteen wat dat is.

nu na 3 jaar en dan dit...........

Terug
Bovenaan