ivf-icsi

A

Anoniem

Guest
we hebben een datum!! 13 mei gaat de 1e punctie plaatsvinden en van de week krijgen we alle instruktie voor het prikken etc.
nieuwe nod 28 maart ronde 17.
gr. petra

He!!!!

Spannend joh!!! Ik ga zo onwijs voor jullie !!!

Liefs Flower

Hoi Petra,

Wat een lekker gevoel moet dat zijn dat jullie een datum weten, wij hebben nog niets gehoord over een datum alleen maar dat wij mei/juni mogen gaan starten.
Dus ik ben benieuwd wanneer wij het te horen krijgen. Voor jullie in ieder geval alvast heel veel succes en dat het maar meteen raak mag zijn.

Groetjes Belinda

Jeetje, wat een gedoe dit nieuwe forum. En als zwanger worden langer duurt werkt al helemaal niet maar daar waren jullie vast ook wel achter.  Maar nu is het me gelukt en wil ik natuurlijk gelijk even van de gelegenheid gebruik maken om te reageren. Echt super dat jullie een datum weten. Het valt dus gelukkig mee, de wachttijd. Groetjes Noortje

he he het heeft me urennnnnnnnn gekost voordat ik erop kon komen kon wel janken van woede wat een kl#te zooi hier zeg sorry ben echt een optimist maar dit is niet normaal meer hoor!

Ik kon   mijn inlog niet geactiveerd krijgen en eindelijk door nogmaals alles in te voeren en die activatiecode te typen is het me gelukt ben zo happy nu het is gelukt ik heb overla gelezen om te kijken of er iemand een tip had maar dat was helaas niet zo dus ik schrijf voor degene waar het ook niet bij lukt even op hoe ik het heb gedaan want je kunt niks .. je kunt alleen maar lezen en je dat is zo frusti...... dus als er iemand niet in kan loggen en niet verder komt deze tip; NOGMAALS alles invoeren je naam wachtwoord en dan die code die je per mail hebt gehad en dan moet het lukken !!

Hoop dat iedereen er weer is?????????

Ik weet nu niet of dit een nieuw bericht wordt of dat het onder Petra V haar berichtje komt dus Petra als je dit leest wat fijn meid dat je toch al redelijk snel terecht kunt ik hoop zo dat het allemaal goed verloopt voor je en leuk om weer iets van je te horen!! Kom je nu weer wat vaker even kletsen?
Hoe is het met je huis ben je al helemaal gewend en voel je je al goed thuis? en je katjes is daar ook alles goed mee hoelang heb je die ene nu? zijn naam is eh.......... ff denken ..nee ben het kwijt iets dat met 'stoer' te maken heeft...  dus laat je snel wat horen?
Heel veel succes echt fijn zeg voor jullie!

Liefs; Chili x

Het aanmelden was binnen 5 minuten gedaan!
Leuk al die figuurtjes die je kan invoegen

Anyway, geweldig dat je al zo snel kan beginnen Petra! Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, helemaal omdat wij over een paar maanden gaan beginnen.
Succes

gr
Marielle

Succes Petra,
Waanzinnig spannend en gaaf zeg!
We willen alles horen hier op het forum... hihi
Groetjes J

hallo petra,

wat goed dat je nu eindelijk weet wanneer jullie starten. je zult toch wel met gemengde gevoelens uitkijken naar de dayum denk ik, zo spannend allemaal!
veel succes en sterkte en uiteraard duim ik voor je.
En voor ons allemaal trouwens (inclusief mezelf, haha)
groetjes kreeftje

Terug
Bovenaan