IVF met laag AMH (225 Gonal-F)

<p>Hoi meiden,</p><p>Ik ben inmiddels gestart met een lang protocol Gonal-F (225) Bij de uitgangsecho waren er 5 of 6 folikkels  te zien. Nu moet ik over 8 dagen terug komen voor mijn eerste folikelmeting .</p><p>Is er hier iemand in een vergelijkbare situatie die een succes verhaal had?</p><p>En is het mogelijk dat het er door stimulatie meer worden? Ik weet dat ze soms wel ns leeg zijn. Dan te bedenken dat dat ik nu maar 5 of 6 folikkels had bij de uitgangsecho :(</p><p>De moed zakt me soms even in de schoenen</p>

Ik hield ook mijn hart vast door laag AMH en weinig follikels bij uitgangsecho. Uiteindelijk toch 8 mooie eitjes geoogst. Niet enorm veel, maar heeft wel tot drie mooie embryo’s en onze dochter geleid :)
heel veel succes. Houd moed in deze spannende tijden!

Ow wow, wat een mooi resultaat zeg! Dat geeft inderdaad wat hoop.
Hoeveel folikkels had jij bij de uitgangsecho als ik vragen mag?

Vijf bij de uitgangsecho dacht ik (is een paar jaar geleden dus weet t niet helemaal zeker). Ik vond het ook heel spannend, vooral door m’n lage AMH waarde. Bij de poging daarvoor (zes jaar eerder, hogere AMH waarde) had ik meer follikels maar uiteindelijk evenveel embryo’s. Hoeveelheid follikels zegt dus niet alles. 
Elke stap in dit traject is gewoon super spannend. Heel veel succes!

Terug
Bovenaan