IVF poging wederom mislukt

Kan het niet geloven....de RD komen eraan....ik voelde het al aankomen...had al dagenlang menstruatieachtige pijnen......
Ben er behoorlijk kapot van....onze 4e poging is mislukt......
waarom wordt het ons niet gegund?

Dames jullie begrijpen het vast wel dat ik nu afstand ga nemen van deze forum....want op het moment doet het mij toch teveel pijn om positieve meldingen te zien.....

Ik kan ook helaas pas maandag bellen met het ZH....weet niet wat ons volgende stap zal zijn....kan nu ook niet echt helder meer nadenken.

Jullie allen heel veel succes!!

Een verdrietige FF

jee meis dit meen je niet wat een grote klap is dit, ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet ik leef heel erg met je mee en kan wel huilen en ja waarom is het je niet gegunt zo voelt het ik kan alleen maar zeggen dat wij het met zijn alle het jouw wel gunnen.

meid doe het heel rustig aan en laat het bezinken zodat je straks verder kan kijken met wat je wilt.

neem rust en de tijd ik ga een kaarsje branden en zal het mooie licht naar je toe sturen met de hoop dat er voor jou een oplossing komt en dat je een goeie keuze kan maken met hoe je verder moet.

meid heel veel sterkte

liefs annieka

Lieve FF

Ik had zo gehoopt dat het goed zou gaan en nu lees ik dat het weer niet gelukt is. Sterkte met dit verdriet.
Hoe is het gegaan met het ziekenhuis? Heb je al een gesprek gehad hoe nu verder?

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan