IVF start eind oktober!

Hoi meiden,

Nou we komen net uit het zh en hebben een goed intakegesprek gehad!
De gyn. heeft meteen het behandelplan aan ons voorgelegd, zoals ik al hoopte,
en we kunnen (ivm korte wachtlijst) eind oktober starten! De punctie is rond half nov. en hij zei zelfs al 'dat wordt een augustusbaby'!!

Laten we het hopen, meiden...het klonk allemaal erg positief moet ik zeggen, zeker omdat hij het het prognosetechnisch een pluspunt vond dat ik al (2,5 jaar terug) spontaan zwanger raakte (mk na 11 wkn.).
Die positieve houding is een goede stimulans.

Wel een lekkere maffe gyn. die half werd 'gewurgd' door z'n ass. omdat ie het dossier zoek maakte :)

Lfs. Suus

Hoi Suusje!

Geweldig zeg, echt te gek! Ik krijg een Julibaby! Dus loop 1 maandje voor op jou, als je wilt dat ik je op de hoogte hou doe ik dat. Ik heb er heel veel aan, aan lotgnoten die mij het e.e.a. uitleggen en hun ervaringen met mij bespreken, eindelijk nu het gevoel dat er schot in komt he? Ik had dat tenminste wel. Ik vind het echt geweldig voor je! Zet hem op meid.

Veel lfs Ang..

he suus,
jippie ole! dat klinkt wel heel erg positief allemaal. Super hoor, eindelijk een lichtpunt in de duisternis, ja toch. Heb je eindleijk iets om naar uit te kijken. het is je gegund! liefs simoon

Hee Angje en Simoon!

Wat gaaf he allemaal... ik ben helemaal superblij :) :) :)
Eindelijk weer actie, hele positieve actie YES!!
Natuurlijk vind ik het hartstikke leuk en spannend om jou (op de hielen)te volgen! Ik vind het super als je jouw ervaringen met mij (en de rest) wilt delen!

Maris hoe is ie met jou? Wanneer heb jij nu je intake?

Een superblije Suus :)

Hee Suus,

dat is positief nieuws! Wat ben ik blij voor je ook. Leuk dat je een prettig gestoorde gyn hebt met een positieve instelling. Dat geeft weer moed.
Op naar een mooi augustus kindje! Dan kun jij eens pronken met een mooie dikke buik in luchtige zomerkleding.

Nu lekker op vakantie! Dat wordt dubbel genieten voor jullie.

Liefs,
Anne

Hoi Claudy en Anne,

Eindelijk gebeurt er weer iets positiefs bij mij, doet me goed.

Hoe gaat het met jou Claudy? Hopelijk is de utanoniem afgevoerd door de redactie JG...

En met jou Anne, voel je je al ietsje beter? Wij zijn hier om je door de dip heen te trekken he dat weet je!
Kop op he meis!

Liefs, Suus

Terug
Bovenaan