IVF tp - 3 of 5 daagse embryo?

<p>Hai dames!</p><p> </p><p>Hopelijk zal er over zo’n 2,5e week voor de derde keer een embryo worden teruggeplaatst. Nou hebben wij nog 4 cryo’s over, 3x een drie daagse en 1x een vijf daagse. Nou spookt er al een tijd door mijn hoofd dat ik die 5-daagse wil proberen, maar dat is eigenlijk niet het beleid van het ziekenhuis. </p><p>Nou vroeg ik me af of jullie hier te maken mee hebben gehad? Of wat jullie resultaten en gevoel hierbij is?</p><p>In mijn ogen heeft die 5 daagse al veel meer overwonnen en de anderen, is dus al sterker. </p><p> </p><p>Ik hoor het graag! Vind het weer enorm spannend!!! </p><p> </p><p>Liefs, Piney </p>

Ik kreeg voor beide kindjes een cryo van 5 dagen oud. Ze zijn dan idd al wat sterker dan de 3daagse. Maar bij de kliniek waar ik ben geweest deden ze alleen 5daagse bewaren. Bij beide kindjes was ik na de 2e terugplaatsing zwanger.

Aha oke! Dan ga ik het toch vragen of ik die 5-daagse eerst mag proberen. Het blijft zo in m'n hoofd zitten. 

Wat fijn dat het bij jou zo'n groot succes was! ????

Hier ook een paar keer een tp g3had de volgens mij hebben we allebei gehad en de laatste keer 2 embryo's terug geplaatst en zwanger dat word een miskraam helaas maar is bij de 3daagse ook niet verder gekomen dus denk niet dat het veel uitmaakt bij 3 daagse heb ik het idee dat het dan meer kan innestelen en ontwikkelen maar bij 5 daagse heb ook weer dat het goed gedeelte is en bij een 3 daagse weet je niet of het tot de 5de dag deelt maakt voor mij niet echt uit denk ik vind het in elk geval lastig om daar iets over te zeggen wat beter is

Terug
Bovenaan