IVF TRAJECT

A

Anoniem

Guest
<div style="color: #000000; font-family: -webkit-standard;">
<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0.0001pt; font-size: 12pt; font-family: 'Times New Roman', serif;"><span style="font-size: 10.5pt; font-family: Calibri, sans-serif;">Ik ben een vlog begonnen over mijn ivf proces onder de naam Appeltje Eitje. Met deze ‘luchtige vlog’ wil ik vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten mee nemen in mijn ivf verhaal.</span></p>

</div>
<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0.0001pt; font-size: 12pt; font-family: 'Times New Roman', serif;"><span style="font-size: 10.5pt; font-family: Calibri, sans-serif;">Zelf heb ik al een kindje van 2 jaar en dus al moeder en heel graag willen wij nog een tweede kindje. Helaas is het bij ons niet vanzelfsprekend dat dit lukt maar om andere </span></p>

</div>
<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0.0001pt; font-size: 12pt; font-family: 'Times New Roman', serif;"><span style="font-size: 10.5pt; font-family: Calibri, sans-serif;">vrouwen te helpen/motiveren en voor eigen verwerking heb ik besloten om deze vlog te starten.</span></p>

</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0.0001pt;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri, sans-serif;"><span style="font-size: 10.5pt;">In deze vlog film ik onder andere het voorbereiden van de hormoonspuiten en het zetten hiervan, de ziekenhuis bezoeken, gevoelens etc. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben en het leuk vinden om mij te volgen! Als je </span><span style="font-size: 14px;">abonnee</span><span style="font-size: 10.5pt;"> wordt krijg je automatisch bericht </span><span style="font-size: 14px;">wanneer</span><span style="font-size: 10.5pt;"> ik een nieuw filmpje heb gepost. Keep the faith!</span></span></p>
<p class="MsoNormal" style="color: #000000; font-family: 'Times New Roman', serif; margin: 0cm 0cm 0.0001pt; font-size: 12pt;"></p>

</div>
<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0.0001pt; font-size: 12pt; font-family: 'Times New Roman', serif;"><span style="font-size: 10.5pt; font-family: Calibri, sans-serif;"> Zie hier de link naar het introductie filmpje</span></p>
<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0.0001pt; font-size: 12pt; font-family: 'Times New Roman', serif;"><span style="font-size: 10.5pt; font-family: Calibri, sans-serif;"> </span><span style="font-family: -webkit-standard;">https://www.youtube.com/watch?v=Qs2reb5tY08</span></p>

</div>
<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0.0001pt; font-size: 12pt; font-family: 'Times New Roman', serif;"></p>

<div style="color: #000000; font-family: -webkit-standard;"></div>

Goedendag!

Ik ben een vlog begonnen over mijn IVF traject, hierin neem ik jullie mee in het hele proces/traject.Van het voorbereiden van de prikken, het zetten hiervan tot alle ziekenhuis bezoeken.

Als je het leuk vindt kan je je abonneren op mijn link Appeltje Eitje,

https://www.youtube.com/watch?v=Qs2reb5tY08

Groetjes, en succes allemaal!

Terug
Bovenaan