IVF

Hoi meiden,

Vanochtend heb ik de stoute schoenen aangetrokken en (eerder dan eigenlijk mocht van de gyn.,foei!) de intakeafspraak voor IVF gemaakt.
Was maar goed ook dat ik zelf besloot eerder te bellen, want we kunnen pas op 24 aug. terecht (weeeeh)...
Wie heeft zo'n intake al een keer meegemaakt en wie weet wat de wachttijden voor Utrecht zijn?

Thanks,grls.
Lfs. Suus

He Suus,

Ik denk dat de wachttijd voor ivf een half jaar is!! Ook al besloten wij niet voor ivf, heb ik heel kort in april op de wachtlijst gestaan, en zei mijn gyn dat ik ongeveer in oktober aan de beurt zou zijn!! Dat is bij het diac zo in Utrecht!! Goed dat je de stoute schoenen hebt aangetrokken, want anders duurt het nog veel langer, zo af en toe moet je gewoon initiatief tonen en je gevoel achterna gaan!!

Ook al vind je dat het lang duurt voordat jullie aan de beurt zijn, het wachten zal de moeite waard zijn, dat zal je zien lieve Suus!!

Liefs en tot later,

Mick

Hee liefie,

Ik heb op ons vorige berichtje nog even gereageerd en ben blij dat je me hebt verteld over jullie 'status'.
Grappig zeg dat je dat allemaal zo goed weet en fijn voor mij. Ik had zelf al op de site van het UMC gekeken en er een beetje rekening mee gehouden.
Dat zou betekenen dat we in jan. (snif) pas aan de beurt zijn...hopelijk hoeft het niet zover te komen, maar de afspraak staat nu in elk geval.

Thanks for your support,
lfs. Suus

He lieve Suus,

Geen dank!! Wat een tijd he, voordat je het weet is dat om, misschien houden ze er wel rekening mee dat jullie drie iui pogingen er voor gekregen hebben, en dat je voorrang krijgt you never no!! Afwachten maar even, en je geen zorgen maken, want je hebt echt die rust nodig straks voor het ivf programma, het is echt heel zwaar maar goed daar weten jullie al genoeg van bij de iui!!

Liefs Mick

he suus,
goed hoor, een beslissing gemaakt...dapper! hij staat gewoon mocht je t nodig hebben en zo niet, des te beter! volgens mij zijn de wachttijden heel verschillend, hier (rotterdam) was t vrij snel, maar ik heb niet heel goed geinformeerd alleen aan de gyno gevraagd. een paar maanden geloof ik. misschien is t de moeite waard om te vergelijjken, maar ik kan me voorstellen dat t bij ivf ed niet makkelijk is om een ziekenhuis ver weg te hebben, je moet er best vaak heen toch? en ook is t fijn om gewoon bij je eigen gyno te blijven of is dat niet zo bij ivf? misschien geeft t ook wat rust om nog even te wachten en heb je eigenlijk helemaal niet zo'n haast. ik had dat ook bij mn operatie. er was gezegd dat t 3 maanden zou duren en ik baalde, maar bij nader inzien had ik wel een periode nodig van ' niet zo veel er mee bezig zijn' en omdat ik wist dat zonder operatie er echt niks ging gebeuren met de snelle jelles van m'n vriend was dat een echte rustperiode. maar dat moet je zelf bekijken. nah, ik ' spreek' je nog...lis

Hoi Suus,

net gevraagd onder een ander kopje hoe ver jij in medische molen zit...zover dus...
denk maar zo, das al weer een stuk verder dan veel anderen! en het is zo augustus.

Bo

Hoi Suus,
Wat goed dat je eerder hebt gebeld! weer 3 maanden w88e. Maar goed dat je de stoute schoenen hebt aangetroken, anders duurde het nog langer. Ik weet het w88e duurt lang maar met een heerlijke zomer voor de boeg zijn we zo een aantal maanden verder. In tilburg is de wachttijd niet zo lang. Dat is maar 4 weekn. Zie je maar weer wat een verschil er tussen de ziekenhuizen zit. Nou hopelijk is het eerder RAAK.
Duim voor je.
Veel liefs
Ang

Hoi Suus,
Ik ga op dezelfde wachtlijst. Loop nu in het diak en moet straks naar het UMC.
Mijn gyn. zei van de week dat de wachttijd 6 tot 8 maanden is momenteel.
Ik heb nog een heeeel klein kansje op IUI (ik krijg een operatie die dat uit moet wijzen) maar hij zet me wel vast op de lijst omdat je anders daarna weer erg lang moet wachten. Ik ben dus bang dat jij ook nog even moet wachten.

Sterkte!
Liefs Inge

Terug
Bovenaan