IVF

Ja jullie lezen het goed, wij mogen door voor IVF. We zijn er dolgelukkig mee. Het zaad van mijn man was dit keer een stuk beter. Vorige keer was de beweeglijkheid maar 1% en het was nu 35%. 6,4 miljoen zaadjes zijn bruikbaar maar er zitten wel afwijkingen bij. Hoeveel precies weten ze niet. Zo zie je maar dat vitanminen en wijde broeken toch helpen!!!

Er is gelukkog geen wachtlijst en als het meezit mogen we volgende maand al beginnen.
Ik ben echter wel bang voor de injecties die ik mezelf moet geven en voor de punctie. Graag zou ik de ervaringen van anderen willen lezen om me mentaal een beetje voor te bereiden.

Alvast bedankt en succes met alles waar jullie mee bezig zijn.

X Wen

Wat een verbetering!! En alleen maar door goede vitamines? Dan wil ik wel een weten welke hij slikt (-:
Wij beginnen in augustus pas met ivf dus ik kan je er weinig over vertellen. Ik dacht wel dat ze nog een aantal onderzoeken moesten doen voordat je aan ivf begint zodat je dan toch over 3 maanden kan beginnen of heb je deze al gehad? De prikken lijken mij ook doodeng...Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen!

lfs
Marielle

hey gaaf zeg gefeliciteerd zeg wat mooi,maar heb ff een vraagje aan jou wij lopen al meer als een jaar bij de gyn en ik slik nu clomid deze maand was me laatste kuur en moet 21 maart terug bij me gyn.maar even over deze maand we hebben flink geklust dus we moeten even wachten of het deze keer gelukt is,maar zoniet dan moet ik dat melden 21 maart en dan gaan we waarschijnlijk over op ivf net als jullie,maar nou was me vraag hoe lang heb jij moeten wachten tot je een ivf kreeg.ik hoop niet te lang want ik word het wachten nu al zo zat. nou wen ik ga voor je duimen morgen tot me duimen blauw ervan zien,,,,ps geef je nog ff antwoord op me vraagje,ok doei dan maar xxkippie

Hoi meiden,

Ik lees dat jullie ook voor IVF gaan, spannend! Ikzelf start eind febr. met poging 2 en als jullie meer willen lezen kijk dan eens op ivf-site.nl, dat is een geweldige site met dito forum. Veel herkenning en ervaringstips van meiden die in hetzelfde schuitje zitten.

groetjes, Suus
ps Ook voor meiden die opgaan voor IUI en ICSI.

Bedankt voor jullie reacties.

Marielle: mijn man slikt Vitaal Man van het kruidvat. Daarnaast zorgt hij er ook goed voor dat zijn balzak niet te warm wordt, door shorts te dragen en geen spijkerbroeken. Ook na het werk doet hij meteen een trainings/joggingbroek aan.

Kippie: Wij zijn in september '04 voor het eerst naar de gyn gegaan. Bij mij was alles goed en ik heb een goede regelmatige eisprong. Misschien dat het daarom bij ons sneller gaat. Mijn man heeft drie keer een zaadonderzoek gehad en heeft bloed laten prikken voor het een of ander. Bij het laatse onderzoek bij het VU A'dam, hebben ze ook een screening gedaan voor iui of IVF. Het advies van het VU was IVF. Mijn gyn. gaat daar volledig in mee en wil er (gelukkig) ook vaart achter zetten. Ik weet niet hoe lang jullie bezig zijn, maar misschien dat ze er vaart achter zetten omdat wij het al vier jaar proberen. Maar ja, dat weet ik ook niet zeker natuurlijk. Ik vraag er ook niet om, want ik ben allang blij dat het allemaal zo snel gaat.

Ik weet niet hoe het zaad van je partner is, maar vraag anders ook voor een screening bij je gyn, dan weet je meteen waar je aan toe bent.

Jullie allemaal heeeel veel succes en ik hou jullie op de hoogte.

X Wen

Terug
Bovenaan