ivf

A

Anoniem

Guest

nou we zijn vanmorgen weer naar de gyn geweest we hadden een gesprek vanwege dat onze 6de iui ook weer is mislukt en we gaan nu voor ivf
maar daar zie ik wel even tegen op maar ja het is wel heel wat anders dan ivf
hopelijk hebben we dan meer geluk maar ja dat is ook maar 20% kans
is ook niet echt veel maar ja we moeten maar moet houden en we gaan der voor en hopen dan op goed nieuws

Hoi Annabel,

wil je ff heel veel succes wensen en hoop dat de ivf wel gaat werken voor jullie.
het is inderdaad weer een stapje verder maar gewoon proberen hoop te houden en jullie gaan gewoon bij die 20 % zitten

wij hadden nooit een keus...wij moesten meteen door voor icsi. Mocht je vragen over ivf hebben dan mag je  ze gerust stellen hoor.

groeten,

nikita

Hoi Annebel,

Ik kan me voorstellen dat je opziet tegen IVF. Wel goed dat je er toch voor gaat. Gelukkig hebben we hier ook dames/meiden die zwanger zijn geworden van IVF, dus laat dat hoop geven.

Sterkte en lucht je hart wanneer nodig.

Groetjes Belle

Hi Annebel,

Wat ontzettend jammer zeg dat ook deze IUI weer niet het gewenste resultaat had. Kan me goed voorstellen dat je opziet tegen IVF. Maar houd hoop en moed! Er zijn al enorm veel meiden van hier via IVF verhuist naar het andere forum.. jij volgt ook wel!! En het is hun gelukt, dus gaat het jou ook lukken hoor. Stay positive!!!

Liefs Scorpy

Terug
Bovenaan