Hallo allemaal ,
Het is even geleden dat ik hier was , we hebben 7 insimunaties achter de rug en konden
er beter mee stoppen .
Alle onderzoeken gehad , medicijnen enz..
Ook bij mijn man is alles oké .
Omdat het na 3 jaar nog niet raak is , hadden we er even genoeg van de stress en
teleurstellingen idere keer opnieuw .
Zijn we bewust even met alles gestopt , even PROBEREN onze zinnen te verzetten .
We zijn op vakantie geweest en hebben een gesprek gehad om met ivf te starten volgende cyclus .
We willen er volledig voor gaan maar toch heb ik er wat schrik van .
Omdat we ons aan een strikt schema moeten houden , zelf inspuiten , bloed trekken
echo's enz
Maar vooral van de punctie en de terugplaatsing , heeft er iemand ervaring mee ?
Doet dit pijn ?
Al die hormonen die je krijgt ?
XXX bloempke
Het is even geleden dat ik hier was , we hebben 7 insimunaties achter de rug en konden
er beter mee stoppen .
Alle onderzoeken gehad , medicijnen enz..
Ook bij mijn man is alles oké .
Omdat het na 3 jaar nog niet raak is , hadden we er even genoeg van de stress en
teleurstellingen idere keer opnieuw .
Zijn we bewust even met alles gestopt , even PROBEREN onze zinnen te verzetten .
We zijn op vakantie geweest en hebben een gesprek gehad om met ivf te starten volgende cyclus .
We willen er volledig voor gaan maar toch heb ik er wat schrik van .
Omdat we ons aan een strikt schema moeten houden , zelf inspuiten , bloed trekken
echo's enz
Maar vooral van de punctie en de terugplaatsing , heeft er iemand ervaring mee ?
Doet dit pijn ?
Al die hormonen die je krijgt ?
XXX bloempke