ivf

Hoi,

Ben hier al een lange tijd niet geweest en zal me even kort voorstellen,
Ik ben San en nu 3 jaar bezig voor de eerste. Alles is bij ons  onderzocht en alles goed.  
We hebben inmiddels 9 iui behandelingen gehad en helaas zonder resultaat.
Ben nu sinds vorige week begonnen met decapeptyl en sinds vandaag is daar puregon bijgekomen. Volgende week terug om te kijken.
Vind het allemaal superspannend en ben blij dat we nu op naar de ivf gaan. Heb er een heel goed gevoel bij en ik denk dat dat al heel positief is.Zie wel een beetje tegen de punctie op maar ik  laat het maar gewoon op me afkomen.

Groetjes,
San

Hoi San,

Al 9 x IUI gehad, wij hebben er nu 3 gehad en helaas zonder resultaat. In principe krijgen wij er in totaal 6. Is er een reden waarom ze er bij jullie 9 hebben gedaan? Wel balen zeg dat het niet goed uitgepakt heeft, dan ben je nu zeker toe aan de volgende stap!

Ik wil je alvast heel veel succes wensen met de IVF en ik hoor graag van je hoe het met je verder gaat!

Groetjes toitoi

Hoi Toitoi,

De reden dat wij 9 behandelingen hebben gehad is het volgende. Ik heb eerst 3 behandelingen zonder hormonen gehad en toen hoorde ik via iemand over shiatsu.Dat is drukpuntmassage die ervoor kan zorgen dat je hormoonhuishouding goed wordt.
Ik heb daar best wel baat bij gehad alleen heeft dat niet geleid tot een zwangerschap. Tijdens die behandeling ben ik gewoon doorgegaan met iui. Dus heb er in totaal 6 gehad voordat wij begonnen met iui met hormonen.En die heb ik toen nog 3 gehad en nu dus ivf.Maar je kan zolang als jij zelf wilt doorgaan met iui.

Mag volgende week woensdag weer terug naar zh en dan gaan ze kijken hoeveel eitjes er zijn en dan hoor ik meer.

Ben jij bezig met hormonen of ook nog zonder?
Hoor het wel maar in ieder geval succes ook.

Groetjes,
San

Hoihoi,

Nou, ik heb gister de punctie gehad. De behandeling op zich is me heel erg meegevallen.

Ze hebben 3 eitjes gevonden.
Ýls het goed gaat dan krijg ik donderdag de terugplaatsing.
En dan is het weer wachten wachten en nog eens wachten..

Groetjes,
San

Terug
Bovenaan