IVF

Hallo,

Ik stel me even voor. Ik ben een jonge gezonde vrouw van 25 jaar oud, echter is er in mijn prille leven veel fout gegaan. Ik heb zelf het Syndroom van Stickler en weet wat het is om met een gebrek te leven maar door deze aandoening kan ik niet zwanger worden via een natuurlijke weg. Toch verlang ik naar een kindje samen met mijn vriend. Na onderzoek blijkt dat ik over moet gaan op I.V.F. daarom ben ik dan ook op zoek naar een eiceldonor die me de toekomst kan geven dewelke ik verlang. Ook zou ik graag willen weten hoe het andere vrouwen is gelukt met deze zoektocht naar donors. Ik hoop dat ik veel reacties krijg van mensen die dit ernstig opnemen en me de raad kunnen geven op weg naar mijn droom:
Een Engeltje...

Hallo Engeltje,

Ik heb geen idee wat het syndroom van Stickler is en weet ook niets van eiceldonatie. Wel heb ik veel ervaring opgedaan met IVF. Het is zeker niet makkelijk allemaal en soms zelfs pijnlijk, maar je weet waar je het voor doet. Verdriet, hoop, wanhoop, teleurstellingen en blijdschap zijn emoties die elkaar steeds afwisselen. Je moet dus best stabiel zijn om je in deze processen te storten, en het vraagt ook veel van je relatie. Maar uit je verhaal klinkt doorzettingsvermogen, kracht en geloof om te bereiken wat je wil. Ik hoop dat je veel reacties krijgt die jullie verder kunnen helpen. Heel veel sterkte en geluk en ik hoop dat je droom uitkomt.

Terug
Bovenaan