IVF

Hoi,

zaterdag de planning en recepten binnengekregen voor de eerste IVF poging....meteen week 1 van het nieuwe jaar...

Pffff best schrikken hoor als je dta dan definitief in huis krijgt...

Maar goed, 21-12 prikinstructie, als ik rond sinterklaar ongi wordt dan starten met de pil en laatste neem ik dan 30-12 in....dan 3 jan beginnen we met prikken etc...

Spannend allemaal, er komt zooooveel op je af, maar we gaan ervoor en het werk zet ik dan even op een lager pitje, gelukkig een werkgever die me hierin steunt...

pffff zie op tegen t zelf prikken, de eicelpunctie en alle stress, gaat alles wel goed etc etc....

Maar goed, zoals ik net al schreef, we gaan ervoor, 2011 moet ons jaar worden!!

gr Yosha

he Yosha

stertke ermee, ik heb me vandaag op de lijst gezet vor ifv we zijn in feb aande beurt.
dus dat wordt nog spannende mnd voor me. maarja dec mndje rust voor ons.
als we deze mnd niet zwanger zijn geraakt mede door iui.

xxxxxxxx natasja

Hoi Yosha

Succes, wij zijn nu bezig met ivf, moeten vanavond weer laten kijken hoe de eiblaasjes groeien, ik heb er genoeg iig. Ik zou zeggen, als je begint, neem genoeg tijd voor jezelf en luister goed naar je lichaam, je krijgt toch een hoop hormonen in je lijf en dat is neit niets. En dat prikken, ik kan niet zeggen dat het went, maar het gaat wel steeds gemakkeijker.
Succes, wij deze week punctie.

Gr Wendy

Lees nog regelmatig ff mee hier om op de hoogte te blijven.
Wou je ff sterkte wensen meid!
Hopelijk gaat dit het worden voor jullie!

liefs,
Sparkle

Thanks meiden....kan best wat steun gebruiken, want zie er als een berg tegenop.

Maar ja wil niet over 10 jaar roepen, goh hadden we maar IVF geprobeerd....dus we gaan er gewoon voor!

Wendy: thanks, dus t prikken is best te doen?? krijg al de rillingen als ik aan die injecties denk...die prikpen komt wel goed denk ik, maar die injecties....brrrr
Jij sterkte met je punctie (dat is schrik nummer 2 bij mij, na die prikken..haha) maar ook dat gaat vast goed komen!

Maar goed, we willen nog steeds dolgraag een kindje dus dit is onze laatste hoop! Ook al ben ik 2 keer spontaan zwanger geraakt, t zit er blijkbaar niet meer in, IUI werkt niet, dus tsja dan blijft IVF over...

Ach ben wel een beetje aan t idee aan t wennen en hoop in die periode veel samen te zijn met mijn man, kijken of dan samen wat leuke dingen kunnen doen..

gr Yosha

Yosha en Wendy:
Veel sterkte, ik leef/lees met jullie mee, voor zover ik de berichten van jullie kan vinden dan ;-) Gelukkig is dit topic goed zichtbaar en ik verwachtte Wendy hier ook wel.

Duim mijn duimen blauw.
Sterkte meiden.
Wenser

En nu zie ik hierboven ook dat Suusje zwanger is dmv IVF: wow! wat een nieuws na zo n lange tijd. Gefeliciteerd meid.

Wenser

Terug
Bovenaan