Ivm cyclus

Een vraagje voor de ervaren dames:

Kan je afgaan op je cyclus voor je de pil nam als je stopt? Moest normaal mijn menstruatie krijgen vorig week vrijdag, ben dus een dikke maand geleden gestopt met de pil. Voor de pil, zo'n 10 jaar geleden, was ik zeer puntueel, om de 2 weken zelfs en zodra ik een pil vergat te nemen had ik onmiddelijk bruin of bloedverlies. Wat wil dit zeggen?

Bedankt,

Tinne

Hallo Martine,

Een antwoord op jouw vraag kan ik niet geven. Ik kan je wel vertellen hoe het bij mij is gegaan. Ik heb n.l 11 jaar de pil geslikt. En ben nu sinds feb. met de pil gestopt. Voor ik met de pil begon had ik een regelmatige cyclus 28-29 dagen. Nu ik met de pil gestopt ben had ik eerst een cyclus van 34 dagen en nu 2 keer een cyclus van 28 dagen. Je kan er nog weinig van zeggen, ik hoop dat het zo blijft.

Veel succes
Dianne

Hoi Martine,

Ik heb zelf 15 jaar de pil geslikt (was 12). Dat ik net 11 was begon ik al te menstrueren en hoe!!!! maar sinds in nu met de pil gesptopt ben gaat het heel netjes om de 26 dagen. Het is dus moeilijk te zeggen....
Ik was heel bang voor het ´Oude`patroon omdat ik toen heel hevig en vaak vloeide. Dus de tijd zal het leren! Hopelijk niet te lang......

Liefs Chris

ik denk dat je eerst een paar maanden moet afwachten hoe je cyclus verloopt, je ongi met de pil is een "nep"ongi, dus je kunt er niet zomaar vanuit gaan dat je cyclus blijft zoals tijdens je pilgebruik...

succes

Terug
Bovenaan