IXCI en miskramen

Hallo Allemaal,
Ik wil absoluut niet zielig doen maar wil toch graag in het kort mijn verhaal even kwijt. Ik heb 4 IXCI pogingen gedaan die mislukt zijn en ik heb 8 miskramen gehad waarvan in het laatste anderhalf jaar 3. En het doet iedere keer zo'n vreselijke pijn. Maar mijn vriend en ik hebben besloten om toch moed te houden en door te gaan hoe moeilijk het ook is. Ik ben nu voor allerlei onderzoeken in het Radbout ziekenhuis in Nijmegen. Of er iets uit de onderzoeken komt is de vraag. Maar zoals ik al zei we houden moed. Ik probeer mijn zinnen te verzetten op andere leuke dingen zodat het mijn leven niet gaat behersen (ook al valt dat niet altijd mee).Als je kinderwens zo groot is blijft het maar spelen in je hoofd. Maar goed ik kan nog uren volpraten en bladzijden voltypen. Er is eigelijk maar één ding wat ik wil zeggen tegen alle andere vrouwen (en mannen natuurlijk) Houd moed en probeer ook andere leuke dingen te zien ook al is dat   ontzettend moeilijk. Hoop snel eens iets te horen van jullie.
Groetjes van Pluimpje

Hi Pluimpje,

Heel af en toe kom ik nog op dit forum maar ik zit meer bij zwanger worden na een miskraam.. Dit vooral omdat er veel meer op dit forum zitten. Ik heb zelf pas (vond het al veel) 3 miskramen achter de rug maar jeetje meid ik vind 8 ook weel ongelooflijk. Wat ik wel lees is dat je absoluut een positieve instelling behoudt. Dat is iets wat mij ook enorm op de been houd en ik kan echt genieten ook van de andere dingen om me heen. (kijk maar naar de sneeuw van vandaag) maar natuurlijk heb ik ook mijn momenten en vooral de vraag waarom ik elke keer.... Maar we blijven hopen dat het ons ook zal lukken.

Veel sterkte en als je behoefte hebt wees welkom op het andere forum.

Groetjes,

Corina

quote: corina reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-03-2005 18:14:51'));

Hi Pluimpje,

Heel af en toe kom ik nog op dit forum maar ik zit meer bij zwanger worden na een miskraam.. Dit vooral omdat er veel meer op dit forum zitten. Ik heb zelf pas (vond het al veel) 3 miskramen achter de rug maar jeetje meid ik vind 8 ook weel ongelooflijk. Wat ik wel lees is dat je absoluut een positieve instelling behoudt. Dat is iets wat mij ook enorm op de been houd en ik kan echt genieten ook van de andere dingen om me heen. (kijk maar naar de sneeuw van vandaag) maar natuurlijk heb ik ook mijn momenten en vooral de vraag waarom ik elke keer.... Maar we blijven hopen dat het ons ook zal lukken.

Groetjes,

Corina

quote: corina reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-03-2005 18:14:51'));

Hi Pluimpje,

Groetjes,

Corina

Hoi Corine,
Bedankt voor je reactie. Ik wil toch even tegen je zeggen, of je nu 3 of 8 miskramen hebt gehad het verdriet blijft hetzelfde. En het is misschien raar om te lezen maar het is fijn om te weten dat je niet de enige bent met dit verdriet. En het is fijn als je steun bij iemand kan vinden die precies hetzelfde voelt als wat jezelf voelt. Daarom heb ik ook een berichtje getypt vanmiddag. Af en toe krijg ik dan de behoefte met iemand te praten over hetzelfde. Maar je hebt gelijk het positieve van vandaag was en is de sneeuwpret. Nou ik ga zo nog even naar buiten met de honden. Hoop nog eens iets van je te horen. Jij ook heel veel sterkte en misschien tot mails.
Groetjes Pluimpje (Erica)

Terug
Bovenaan