jáááááh!! Stefano is geboren!!!

Ik ben 7 mei om 2.33uur bevallen van mijn zoontje Stefano. hij woog 3640gram en is 51cm. het is een prachtventje met mooie donkere haartjes. hij lijkt precies op zijn broer! de bevalling was zwaar, de ontsluiting kwam niet goed op gang en bleef bij 3cm hangen, heb wee-opwekkers gekregen en toen kwam er een grote weeënstorm, daarna had ik 5cm en binnen 5 minuten had ik ineens 9cm, waardoor ik enorme persweeën kreeg en omdat stefano zo hard naar beneden zakte door de snelle ontsluiting binnen 5 minuten zakte zijn hartslag ineens, later bleek dat de navelstreng om zijn nekje zat, in 2 minuten persen was hij geboren,wat een mooie moment! doordat hij er na 2 minuten al uitkwam hadden ze geen tijd meer om te knippen waardoor ik dus flink ben uitgescheurd, nog net niet helemaal door. maar ik heb helemaal geen last van de hechtingen! het gaat echt onwijs goed met me! wat zijn wij gelukkig!

de borstvoeding gaat erg goed, hij groeit lekker en is een heel rustig en tevreden mannetje. morgen komt de kraamverzorgster alweer voor de laatste keer en dan is hij alweer een weekje oud! vanmorgen heb ik hem voor het eerste zelf in het badje gedaan. zo leuk!


nou ik hoop dat bij jullie alles ook zo goed mag gaan en nog een hele fijna zwangerschap gewenst, voor je het weet heb je je mooie kleine wonder in je armen!

xxx en veel liefs van Jolanda





 
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Stefano! Geniet ervan.
Je had toch ongeveer een week geleden een topic geopend over iets dat ze op de echo hadden gezien? Hadden ze een fout gemaakt? (Als je hier niet op wil reageren dan hoeft dat niet)
 
Terug
Bovenaan