j broodpitmeel

hallo,bij de laatste fles s,avonds gebruik ik jbpm van nutriton.alleen zat er geen schepje bij,nu heb ik de flesvoeding van nutricia,zou ik die schep kunnen gebruiken?alleen hoeveel schepjes moet ik dan gebruiken met dat maatschepje?

Hoi,

Dat schepje van de normale voeding kan je absoluut niet gebruiken!!!!
Het schepje voor je jbpm is namelijk inieminie!! als je een kwart van het normale schepje vult zit je denk ik aan 1 schepje van jbpm!! maar hou me er niet aan vast... Gebruik in ieder geval niet 1 gewone schep van de normale voeding want anders krijgt je kindje veeeel te veel!!!

Groetjes,

Frieda

bedankt voor je reactie,ja dat dacht ik al,als ik de verhoudingen bekijk op die pakjes.dan probeer ik eerst en kwart van dat maatschepje.normaal zit er toch wel een schepje in de jbpm?
groetjes mama van anouk

Normaal zit er inderdaad een schepje bij de verpakking in ja!!
Het is ook niet echt handig om nog een pak jbpm te kopen, voor het geval het niet werk bij je kindje!

Groetjes,

Frieda

Hoi mama van Anouk,

Normaal zit ik bij het najaar forum maar lees weleens mee hier... Ik heb nog een schepje liggen van de nutriton jbpm. Stuur hem met alle liefde naar je op. Laat maar even weten of je dat wilt.

Groetjes, Susan (mv Joran 06-11-'06)

Mijn e-mail is: susan mascini apestaartje hotmail punt com (je kunt er vast wel wat van maken, zonder punten/streepjes bij mijn naam.

hoi susan,dat is heel erg lief van je,maar het pakje nutriton is bijna op,en ik neem aan
dat er bij de nieuwe deze keer wel een schepje zit.
thanks groetjes mama van anouk

Terug
Bovenaan