ja bedankt,wondernetje dat heb ik wel nodig xx

A

Anoniem

Guest
ik ben benieuwd wat hij er allemaal van gaat
zeggen maar hoop wel dat hij het serieus op vangt je weet het maar nooit met die
dokters tegen woordig
gr voetbalgek xx

Kan je wel een klein tipje geven (ik ben al geweest)
Hij wil denk ik een temperatuurlijst van je zien,
Heb je die al???
Ik hoop echt voor je dat er niks uitkomt........
Liefs Annet

jeetje ja tempraturen
ik had er 5 mnd geleden 1 gekocht maar nooit gedaan want ik moet
elke dag 5 uur opstaan ik kom me bed niet uit hoor dus dat is alweer een
lastige nu ga ik op de gemene tour ik kan toch gewoon een lijstje maken van 5 mnd terug en dan wat tempraturen er op zetten ja het is wel gemeen maar wil nu wel wat meer dan straks terug gestuurd worden van euhh ga eerst maat tempraturen snap ie?
maar weet jij hoe dat zit als je bijna ongi word,word dan je temp.hoger of juist iets lager?????
bedankt he xx voetbalgek

Ehhhhh wat zal ik daar nu eens op zeggen.......... Ik heb er zelf twee maandjes bij verzonnen dus is wel een gewetensvraag. Maarrrrr als er iets aan de hand zou zijn met je eisprong, dan hebben ze gauw genoeg door dat je temperatuurlijst fake is. Je kan een gokje wagen........ik weet het niet.

Na je eisprong wordt je temp hoger en vlak voor je ongi wordt ie weer normaal. Lager dus. Kan je dat stuk iig goed invullen...........

Succes ermee!
Kus

aahhh ja ik ga gewoon naar de dokter zonder dat
gesjoemel wat kunnen we toch ver gaan eigenlijk he
maar net wat je zegt straks zit je nog voor paal ook achteraf
ik zeg gewoon dat ik het niet meer ziet zitten en dat ik meer wil
weten
en hoe zit het met jou heb je al een test gedaan want heb net een ber.van je zitten lezen
maar dit wilde ik nog ff weten voor ik naar bed ga dus alvast bedankt
en  je leest morgen wel hoe of wat maar dan niet om dit tijd stip haha  gr liefs succes
van mij xxx

Sja wat een tijd he??
Ik ben nu eindelijk een beetje moe aan het worden dus ga zo ook maar eens naar bed.haha doe ik anders noooooooit.

Ik heb nog geen test gedaan, want (ook dat heb ik anders nooit) Ik heb niet meer!!!!
Morgen dus maar even eentje kopen en dan zien we het wel. Ik geloof er niks van, maar hier word ik ook gek van!!

Niet alle artsen geloven intemperaturen hoor, dus je hebt heus een kans. Ik zal voor je duimen dat íe een beetje positief is.......

Slaap lekker, Liefs Annet

Terug
Bovenaan