ja, daaaaag!!!

Even weer een rare opmerking die alleen een man kan maken:
morgen gaan we met 'mijn' groep 8 op schoolkamp en we komen vrijdag weer thuis. Nu vroeg de directeur of ik toch ook de nachten wilde blijven omdat een andere collega het niet zo zag zitten. Ik had afgesproken dat ik 's nachts naar huis ging omdat ik Floor zelf voed. Dan hoef ik 'maar' 3 voedingen te kolven en kan ik de eerste en de laatste zelf geven.
Zegt die vent: ach, het is toch niet zo lastig om alle voedingen te kolven en vrijdag alles mee te nemen naar huis????!!!!
Ik riep meteen: dan mag je de Coberco wel bellen of ze met de melkwagen langs komen, waar moet ik dat allemaal laten??? (En we verblijven in blokhutten zonder stroom of koelkast!!!) Dat gaat niet door dus.
Echt een stomme opmerking! Ik ga echt wel naar huis!!!! Hij heeft er geen idee van hoeveel dat wel niet is, ik kolf flessen van 260 cc, en dat dan zeker 5x per dag???
Gelukkig blijven er nu andere collega's slapen, moeders die mijn dillemma wel begrijpen!
groetjes van Ruth

Heeft zelf zeker geen kinderen... of een vrouw die nooit BV heeft gegeven ofzo...
Domme mannenopmerking!!

In ieder geval veel plezier op het kamp (giechelende meisjes, gesluip van tent naar tent of kamer naar kamer, domme acties met zaklampen etc... tja, er komen wat herinneringen terug, ha, ha!)

Groetjes, Karin
mama van Christian (17 weken)

Terug
Bovenaan