Ja daar is ie weer: DR BROWN FLES?!

Hallo Allemaal!!
Even een vraagje over..... ja ja, de dr. brown fles.
Ben bij prenatal geweest, maar bij de prenatal bij mij in de buurt werken alleen van die mutsen die ze volgens mij ergens van een planeet hebben geplukt waar geen kinderen zijn ofzo, ze snappen er echt niks van. Ik wilde graag uitleg over de dr. Brown fles, omdat Pim zoveel kramp heeft, en ik ondertussen met wallen onderaan mijn kin loop, terwijl ze toch echt onder mijn ogen horen te zitten. Ze kon me er niks zinnigs over vertellen. Uiteindelijk adviseerde ze me hun eigen merk fles. (huh??!!) Goed, niks gekocht dus. Maar ik lees overal dat het zo geweldig moet zijn. Weten jullie of bij de fles ook verschillende spenen zijn? Pim krijgt namelijk voeding die iets dikker is, en hij moet het natuurlijk wel door de speen heen kunnen zuigen, anders heb ik er nog niks aan!
Liefs, Kim.

Jeetje wat een mutsen inderdaad bij de prenatal.

Maar ik kan je antwoord geven.
Dr. Brown heeft ook spenen voor dikkere voeding.
Ze raden de fase 4 speen aan. Die kun je onder andere gebruiken als je baby Friso Comfort voeding krijgt, of voeding met johannes broodpitmeel.
Of je kunt een drie-standenspeen gebruiken. Die wordt ook aangeraden als je dikkere soorten flesvoeding geeft.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt,

Ik ben in ieder geval erg tevreden over mijn dr. Brownfles. Julia krijgt naast bv ook flesvoeding, daar gebruik ik deze fles voor. En ze heeft nauwelijks krampjes meer.

groetjes Maartje

wat een mutsen!!!!
willen ze niks verkopen ofzo.

ik heb dus ook de brown fles maar eigenlijk heb ik geen idee of er verschillende maten spenen zijn.

een vriendin van mij vertelde trouwens dat ze ook bij etos te koop zijn.....

bij bjorn waren de krampen zo over, in combi met cina baby.

Hmmm... bij 'mijn' prenatal dezelfde ellende... en dat is dan een keten in het duurdere segment... pfff...

Ik kreeg toen ik advies vroeg over de flessen een preek van een (sorry voor het woord) muts die zelf geen kinderen had, maar op basis van de ervaring van haar buurmeisje (?) mij precies kon vertellen dat Avent niets is maar Difrax helemaal het einde. Hahahah....

Terug
Bovenaan