ja eindelijk zwanger

Gefeliciteerd...

Ik weet t sinds woensdag, en zit nu dus ook in de 5e week...
Ben beetje misselijk, {nog} niet tot t spugen toe, maar wel t idee van "als ik er teveel aan denk, dan komt t echt omhoog".

Heb ene kant heel veel zin in eten, maar zodra k eraan wil beginnen, heb k echt geen zin meer...

Ben wel onwijs moe en heb het echt ontzettend koud...

Groetiezz Mell

Gefeliciteerd Ik ben nu ook 5 weken en 5 dgn.

@Mell ik heb het ook steeds zo koud en ben ook zo moe vooral als ik stil zit.Ik kan zo in slaap vallen en als ik op het werk ben en er is even niemand sta ik de hele tijd te gapen.

Verder ben ik heel snel vol als ik aan het eten ben.

Liefs Rian

Gefeliciteerd!

Tja, het is weer anders bij iedereen he. Ik heb het juist warm... Maar goed dat kan ook komen doordat ik ook de hele dag achter m'n zoontje van 15 maanden aan kan hollen ;) M'n borsten zijn tijdens de vorige zwangerschap al goed ingewijd ;) dus daar heb ik niet zo'n last meer van gelukkig. Ik heb wel het idee dat de hele wereld al kan zien dat ik zwanger ben (ik zit al in de positiebroeken), en dat terwijl ik het nog even geheim wil houden totdat we bij de verloskundige zijn geweest. De familie weet het wel al gelukkig. Goed, nog 2 weekjes buik inhouden...

Gefeliciteerd.

Ik ben nu 5 weken en 4 dagen. Ik heb het ook vaak koud en voel wel warm aan. De moeheid valt wel mee heb er wel last van na het middag en avond eten.

Geniet er lekker van.

Terug
Bovenaan