Ja, eindelijk

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk.......

Heb vanochtend toch nog maar een keertje getest, na gistermiddag negatief getest te hebben. En wat dacht je? ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! We zijn zo blij dat het na 11 ronden eindelijk gelukt is. Ik ben 24 augustus 2007 uitgerekend volgens de rekentabellen en ben nu dus 4 weken zwanger. Tis wel grappig dat je dan ook gelijk al 4 weken zwanger bent. Lachen man! Ik wil het zo graag aan mijn beste vriendin vertellen, maar ik ga me toch nog maar effe inhouden! We willen nog een maandje wachten om het te vertellen aan onze ouders en daarna pas aan onze vrienden natuurlijk. Ik kan niet wachten tot het zover is.

Ik wens iedereen heel veel succes en strooi hieronder nog wat glitters. Vang je ze op?!?

Groetjes Westie

quote: westie schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-12-2006 10:28:41'));

Hallo allemaal,

Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk.......

Heb vanochtend toch nog maar een keertje getest, na gistermiddag negatief getest te hebben. En wat dacht je? ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! We zijn zo blij dat het na 11 ronden eindelijk gelukt is. Ik ben 24 augustus 2007 uitgerekend volgens de rekentabellen en ben nu dus 4 weken zwanger. Tis wel grappig dat je dan ook gelijk al 4 weken zwanger bent. Lachen man! Ik wil het zo graag aan mijn beste vriendin vertellen, maar ik ga me toch nog maar effe inhouden! We willen nog een maandje wachten om het te vertellen aan onze ouders en daarna pas aan onze vrienden natuurlijk. Ik kan niet wachten tot het zover is.

Ik wens iedereen heel veel succes en strooi hieronder nog wat glitters. Vang je ze op?!?

Groetjes Westie

Westie,

JA, JIPPIE, HOI HOI, HOERA HOERA, je bent ZWANGER! Geweldig.

Ik ben heel blij dat de test vandaag positief was, was wel een domper gister of niet?

He geniet ervan, ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe, en dat er een heel mooi en gezond kindje uit je buik komt!

Veel liefs,
Nicoline

(NOD 18/19 Dec)

hoi hoi

GEFELICITEERD geweldig.
ik wens jee heel veel zwangerschapsplezier en geniet er van.

liefs silvia

Hallo Westie super gefeliciteerd ga er maar lekker van genieten. Ik hoop dat ik wat van je glitters op heb gevangen. groetjes Kimski

Hoi Westie,

Gefeliciteerd meid en ga er lekker van genieten. Wij zijn allebij even ver dan ik ben dan ook uitgerekend volgens de tabel.

Gr Fruit Girl

hoi hoi
he meid wat een geweldig nieuws,gefeliciteerd!!!!!!maar een vraagje waaarom houdt je het zolang voor je?tuurlijk kan het nog mis gaan maar het is wel heel erg fijn dat mocht het mis gaan je steun hebt van mensen.zelf heb ik het drie keer meegemaakt en vondt het fijn om erover te praten en steun te krijgen.ook hoef je dan niet uit te leggen waarom je zo verdrietig bent.iedereen kiest er zelf voor hoor,maar zelf vondt ik het heel erg prettig.en je bent zo blij en kunt het met niemand delen terwijl je het liefst over niks anders wil praten.wens je in ieder geval een hele fijne zwangerschap toe.
liefs sil

GEFELICITEERD.

Ik ben heel blij voor je dat het na 11 maanden eindelijk zover is. Wat zullen jullie een leuke kerst hebben

Marjolein

Terug
Bovenaan