ja euhh?

A

Anoniem

Guest
hey meiden,

hier weer even een berichtje van mij. Nog anderhalve week en dan weten we weer waar we aan toe zijn. En moet eerlijk zeggen dat ik de tijd best snel vind gaan! Het zal volgende week wel gaan kruipen (vrijdag 18e NOD) maar daar heb ik nu nog geen last van! Haha
ik heb sinds een paar dagen dat ik onwijs veel moet plassen.. En ik drink volgens mij niet meer dan anders, maar drink altijd wel veel! En heb afentoe rare steken onderin mn buik die soms best heftig zijn. Maar goed die steken had ik vorige ronde ook (ook al voelde het toen anders) dus dat wil niks zeggen.
Maar goed ik heb afgelopen maandag een tattoo laten zetten dus wie weet id het de spanning daarvan. Het was geen pretje namelijk..

Iets anders! Mijn ouders zijn volgend jaar juli 30jr getrouwd en willen met het gezin en aanhang een paar dagen weg. Heel leuk id!.. Maar... Mocht het nu raak zijn ben ik eind juli (27e ongeveer) uitgerekend. Nu is het zo dat ze van de 11e tot de 15e weg willen. Maar als ik springen sta weet ik natuurlijk niet of ik mee kan. Nu heeft ze al meerdere keren gevraagd of we het al weten want dan kan ze boeken i.v.m. Schoolvakanties. Maar ik probeer het een beetje uit te smeren tot mijn NOD zodat ik dan zelf ook weet of het kan of niet.. Maar ze blijft er maar om vragen om snel te kunnen boeken. En dan duren anderhalve week lang!
Wat moet ik hiermee?

Sorry voor dit leeswerk haha

Liefs

oei lastige situatie. je wilt het liever nog even jullie geheimpje houden. maar misschien kun je wel zeggen dat je misschien zwanger bent en dan rond die tijd uitgerekend bent of je vraagt van goh kan het niet in mei of junie onder het mom van dan is het goedkoper...

Hal lieverd,

Wat spannend weer zeg! Blij te horen dat voor jou nu de tijd lekker snel gaat, ook wel eens fijn! :) lastig he, al die symptomen waarvan je denkt: ja zal het zo zijn?? Ik hoop het voor je meid, mijn duimen gaan weer overuren draaien de komende tijd!

Wat betreft die dagen weg, ik zou je moeder gewoon laten boeken, je kan toch niet op de zaken vooruit lopen zolang je niet weet of je zwanger bent. Daar zou ik me nu nog niet druk om maken.....wel logisch hoor dat je er over na denkt maar ik zou zeggen: komt tijd, komt raad en dat zie je dan wel weer....

Succes! Liefs en een knuff Lynn.

Hey Renate!
Ik zit ook in de versnelling deze week! Heb net als jij mijn NOD op de 18de maar deze week gaat nog goed. Volgende week zal anders zijn denk ik haha!

Maar ik denk ook dat je ze maar gewoon moet laten boeken...kun je altijd nog kijken wat je doet tegen die tijd. Stel dat je dan uitgerekend bent en je voelt je nog kiplekker kun je alsnog meegaan (mits het in de buurt is natuurlijk) en genieten van een paar dagen weg. Voel je je daar niet goed bij dan blijf je toch lekker thuis?! Miss wel verstandig om een annuleringsverzekering bij af te laten sluiten.

Liefs

Boeken! Ze zouden het vast niet erg vinden als je niet mee kan doordat zij er een kleinkind bij krijgen!

@ proudmommy
Neee ik ga niks zeggen! Ze weten van niks en dit word dan hun eerste kleinkind! Mits mijn broer ook een geheimpje voor ons heeft haha dat zou ook nog kunnen maar dat denk ik niet.

@ Lynn
Ja maar als ik moeders laat boeken dan kunnen wij straks niet mee.. en buiten dat wil ik natuurlijk wel dat ze in de buurt zijn als de kleine er net is!

@ Mascha
Haha als ik met iets kom van een annuleringsverzekering dan zal moeders wel denken waar slaat dit op waar bemoei jij je mee.. waarom.. trapt ze niet in zij heeft me altijd heel snel door..

Thanks meiden!

Ik gebruik nu nog de smoes dat mijn vriend nog geen goedkeuring heeft van zijn werk.. wat overigens nu nog waar is..
Ik denk er nog even over na..

Liefs

@ daycey
het is dus niet een kleinkind erbij krijgen, maar de 1e!! en dat maakt het zo speciaal! (vind ik tenminste)!

Moeilijk is dat hè! Gewoon laten boeken als het echt niet anders kan maar proberen het nog even uit te stellen

Spannend bijna je nod..... Zal leuk zijn als je op mijn verjaardag een positieve test in hande hebt ;-)

Succes!

Terug
Bovenaan