Ja het ziet er goed uit!

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve allemaal,

het gaat goed.
De ongie krampen zijn weg verder heb ik alle klachten nog steeds, dus of ik ben gek of het zit misschien wel goed deze keer!
Het word nu echt spannend hoor.
Mijn liefde zei al wat ben je er kalm onder dit keer, alleen dat heeft meer met de vermoeidheid te maken denk ik en het bijna niet kunnen geloven dat het misschien wel echt raak is dit keer.
Duim voor me ok????

p.s. Chili ik heb onder het vorige berichtje gereageerd.

Hoi Crieni,

De duimen zijn al aan het draaien hoor.
Hopelijk mag ik je snel feliciteren.

Groet Roos

Volgens mij voel jij gewoon al dat je zwanger bent. Ik hoop voor je dat het echt zo is!

Hou ons op de hoogte

xxx

Hi Crieni
SPANNEND!!

Ik duim voor je joh. Hoop dat we samen door kunnen naar het mei forum.

DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM.

Bieb.

he Crieneke!!! (heb ik al de hele tijd willen typen hihhi)

Hoop dat het waar is, ik wil wel met je mee hoor naar het meiforum ik duim voor je jij ook voor mij??!!

Ga nu je berichtje lezen onder het andere berichtje, see you!!

liefs: Chili x

Hi Crienie,

Ben ik weer heb even het berichtje gelezen erg lief, mijn maatje thanks!

Kan niet anders hoor dan dat we samen door moeten naar het meiforum, dat van die bolle buik dat heb ik altijd voor mijn ongi maar zou dit ook iets positiefs kunnen betekenen dan? het is toch veelste vroeg om al een dikkere buik te krijgen?

Moet morgen middag tot laat op de avond met mijn werk weg dus neem voor de zekerheid maar maandverband mee hoop dat het niet nodig is natuurlijk.

Morgen is mijn eerste nod dag dus rete spannend (sorry hoor hihi ben zo opgewonden en zenuwachtig tergelijk)

Omdat ik dus normaal 27 dagen ben maar de laatste keer maar 26 dagen begin ik morgen dus met tellen maar als ie weer vanouds is dan is mijn nod pas zaterdag de 4e dus het blijft nog ff spannend!!

Was gisteren met mijn moeder ergens op visite en deze vrouw is zwanger en we hadden het over dit soort zaken en ik vroeg aan mijn moeder of ze er lang overhad gedaan maar ze zei " we hoefden maar te kijken" dus dat is positief, mocht dit erfelijk zijn.., en ook was de bevalling van mij zo gebeurd !! vertelde ze dus nu maar duimen dat het zich herhaalt!

Hoe is ie nu met je?? en wat vind je van die bolle buik lijkt nu wel een
' VET' rol hihi dus ben er bang voor...

mijn temp is 370c en bij jou?

Liefs Chili x

Hoi lief maatje en alle andere meiden ook bedankt voor jullie geduim!

Mijn buik voelt ook wat boller hoor en een vetrol had ik al hihihi.
En het voelt anders dan anders.
Dus je weet maar nooit.
Wel ben ik ontzettend bang dat ik ongie ben zodra ik plassen moet of zo.
Maar goed, het voelt nog steeds prima en spannend dus.
Morgen zijn we even samen en we willen dan dus testen, minpuntje is dat ik sinds 3 dagen dus ook keelpijn heb en ontzettend snurk ook omdat ik dus een bloedneus had en dus benauwd was.
Gisteren viel ik om 20.00 doodop in slaap in bed met een koud en warm lijf en een spierpijn en keelpijn overal.
Nu ben ik dus bang dat mijn ongie weg blijft omdat ik grieperig ben?
Vanochtend was het al beter en voel ik me op mijn keel na goed.
Verder waren ook al een tijdje mijn klieren opgezet.
Eerst in mijn lies en borsten en daarna mijn borsten en keel, raar he?
Die vage misselijkheid blijft....
Als ik morgen niet zwanger blijk, ga ik als de sode...... de dokter bellen, met al die klachten.

Ik hoop zo dat we samen doorgaan Chili, uiteraard duim ik voor je en voor alle anderen ook natuurlijk!
We gaan ervoor!

Terug
Bovenaan