ja hoop dat mn lichaam gelijk heeft

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal.

ik lees elke dag heel fanatiek jullie verhalen hier op het forum  en zit  nu zelf ergens mee.
ik ben vorig jaar junni bevallen van een zoon en ben toen  na 2 maand weer aan de pil begonnen.
ik ben nu  vanaf januari gestopt met de pil omdat we graag een tweede kindje willen

ik be er al dietijd neit heel erg mee bezig gewees (alhoewe het altij weer spannend is als je bij  je nod in de buurt komt)
ik heb mn volgende nod rond 7 mei
maar voel me nu precies hetzelfde als toen ik zwanger was van de eerste
erg moe,pijnlijke borsten,erg opgeblazen, ik blijf maar eten, veel witte slijmerige afscheiding enz.
ik begin nu zelf dus echt te denken dat ik zwanger ben maar ben.

ik weet dat ik het maar op 1 manier zeker kan weten maar moet nog 7 dagen wachten voor ik kan testen ik heb hm hier naast me liggen maar denk dat het nog echt te vroeg is
zo ik ben verhaal even kwijt en hou jullie natuurlijk op de hoogte.

liefs wendy

hoi hoi
ook ik heb mijn nod op 9 mei 2 dagen later als jou maar heb ook klachten die je omschrijf .Zou voor jullie leuk zijn als je zwanger bent (en snel),omdat je al zwanger bent geweest herken je toch alles wat daar bij hoor denk ,ik ga voor je duimen groetjes:)

Hoi Wendy,

Heel herkenbaar! Ik ga ook voor de 2e en denk sinds een paar dagen ook "buikpijn, moe, huilerig, honger, honger, honger, goh, dat had ik bij de eerste ook!". Maar heb mijn NOD pas op 10 mei, dus het lijkt me nog veel te vroeg om nu al last te hebben van kwaaltjes. Eitje is nog maar nauwelijks ingenesteld mocht ik zwanger zijn. Dus ik denk dat ik gewoon moe en hongerig ben, hihi. Maar ik hoop natuurlijk dat wij allebei (en de rest van de meiden op het forum) zwanger blijken te zijn!

Groetjes,

Jetteke

Hey Wendy!

Spannend hoor! Zal voor je duimen dat het raak is!

Groetjes
Lien.

Terug
Bovenaan