ja hoor.....daar gaan we weer

Schreef ik twee dagen geleden dat ik mijn meisje terug had, nou niet voor lang.
Inmiddels is ze weer ziek, de hele nacht liggen overgeven, hoge koorts, niet willen eten alleen maar bij mama willen zijn (maar dan kan jammer genoeg niet)

Ik baal er echt van inmiddels, ze is zo vaak ziek (nog veel vervelender voor haar natuurlijk)
Gelukkig blijft ze er meestal vrolijk onder.
Het wordt tijd voor een beetje zon misschien dat ze dan opknapt.

Nou dit was mijn klaagzang, allemaal bedankt voor het luisteren (nou lezen)
Liefs sandra

Hee Sandra,
Balen joh! Ik herken het helemaal! Lydia kwakkelt ook wat af deze winter. Was ze net 2 dagen van haar diarree (ruim 2 maanden gehad) af, kon ik haar vandaga met 39,6 ophalen vh KDV. En nu? Zij is heel vrolijk aan het spelen, en ik baal als een stekker dat ik net inspiratie kreeg toen er gebeld werd en ik dus geen bal heb kunnen doen. Zal de komende nachten ook wel weer  gezellig worden  
Goed voor de broodnodige nachtrust...
Sterkte met je lieve mooie moppie.
Liefs, Rianne en Lydia

Arme arme tess, weer ziek. Het heerst enorm dat ziek zijn! Mike is ook weer aan het hoesten en heeft snotneuzen. Tis ook zo'n kl#te weer, het moet lente worden, lekker weer met betere temperaturen!

Veel sterkte en een dikke knuffel voor Tess!!

liefs jen en mike

He gatsie, schiet lekker op zo! Ik herken het helemaal niet! Kian is nooit ziek! 1x pseudo kroep, 1x een dag koorts na een prik en nog een keer een paar dagen hangerig. Verder ken ik 'm niet ziek!
Heel veel gezonde zoentjes van Kian voor z'n lieve kleine Tess!

gatsie meis.....wat verschrikkelijk zeg...denk je dat ze weer bijna de oude is....word ze weer geveld door de griep....

heb zo met jullie te doen......die lieve ondeugende tess....

dikke knuff voor jullie

liefs denise

He wat vervelend! Denk je dat jullie ervan af zijn, begint het weer!

Beterschap weer hoor! Ik hoop dat ze snel weer de oude is....

Dikke knuf van Cissy en Fabio

Terug
Bovenaan