A
Anoniem
Guest
Tis weer zo ver mijn ongi is gekomen wel is waar 3 dagen eerder dan verwacht, maar voelde het al wel aankomen. Alle toeters en bellen zitten er op.. flinke hoofdpijn, misselijk bah! Word er niet goed van! Wat een martel gang! Vorige maand ging het zo goed en NU! Zit weer te janken als een klein kind zoveel pijn dat ik heb.. vind het zo erg voor mijn vriend die zit tegen mijn bedroefde gezicht aan te kijken...Ik heb deze maand al zoveel pijnstillers geslikt dat het helemaal niet gek is dat ik niet zwanger word al die troep in mijn lichaam, maar kan ook niet zonder. Moet nu een hoofdpijn dagboek bijhouden van de neuroloog en als blijkt dat ik meer hoofdpijn heb dan "normale"mensen dan moet ik dagelijks medicatie gebruiken. Alsof ik daarop zit te wachten! Ik ga al naar de homeopaat, eet zo min mogelijk suiker, drink geen koffie geen donkere thee, slik extra ijzer, probeer wat extra lichaamsbeweging te krijgen en probeer zo regelmatig mogelijk te eten en dan vooral vezels!en nog gebeurd dit! Moedeloos word ik er van... Sorry dames maar moet ff spuien.
Hopelijk zijn er genoeg mensen die dit niet hebben want ik gun dit niemand...
Hopelijk zijn er genoeg mensen die dit niet hebben want ik gun dit niemand...