Ja hoor daar zijn ze weer..

A

Anoniem

Guest
Tis weer zo ver mijn ongi is gekomen wel is waar 3 dagen eerder dan verwacht, maar voelde het al wel aankomen. Alle toeters en bellen zitten er op.. flinke hoofdpijn, misselijk bah! Word er niet goed van! Wat een martel gang! Vorige maand ging het zo goed en NU! Zit weer te janken als een klein kind zoveel pijn dat ik heb.. vind het zo erg voor mijn vriend die zit tegen mijn bedroefde gezicht aan te kijken...Ik heb deze maand al zoveel pijnstillers geslikt dat het helemaal niet gek is dat ik niet zwanger word al die troep in mijn lichaam, maar kan ook niet zonder. Moet nu een hoofdpijn dagboek bijhouden van de neuroloog en als blijkt dat ik meer hoofdpijn heb dan "normale"mensen dan moet ik dagelijks medicatie gebruiken. Alsof ik daarop zit te wachten! Ik ga al naar de homeopaat, eet zo min mogelijk suiker, drink geen koffie geen donkere thee, slik extra ijzer, probeer wat extra lichaamsbeweging te krijgen en probeer zo regelmatig mogelijk te eten en dan vooral vezels!en nog gebeurd dit! Moedeloos word ik er van... Sorry dames maar moet ff spuien.
Hopelijk zijn er genoeg mensen die dit niet hebben want ik gun dit niemand...

Even een dikke knuffel voor jou. Slik je alle pijnstillers vanwege je hoofdpijn of alleen tijdens je menstruatie? Het bijhouden van een dagboek maakt het misschien voor jezelf wel overzichtelijker en misschien vind je een oorzaak voor al je hoofdpijn. Heb je misschien niet een voedselallergie/intolerantie? Misschien is er iets wat je eet waar je gewoon helemaal niet tegen kunt? In ieder geval veel sterkte en hopelijk voel je je snel iets beter.

hier ook een knufferl voor jou!
Hoelang heb je die hoofdpijn al? ik heb zelf ook snel hoofdpijn! bij mij is he weer begonnen toen het buiten weer warmer werd! en ik zit ook ontzetten vast in mijn nek en rug en weet dus waar me hoofdpijn weg komt maar jouw dus wel onzeker!
Bah meid en dan ook nog eens ongi! laat je tranen maar lekker even de loop!!!kan helemaal geen kwaad!
sterkte meis!
Liefs

Hey meis, het lijkt er op dat we samen doorgaan.. Ik heb nog nergens last van maar de test was negatief!! Wat vervelend van die hoofdpijnen... hopelijk word het snel minder..
Dikke knuffels..

Ook hier weer een dikke ongi! Gelukkig vallen de bijbehorende kwaaltjes wel mee dit keer, hoewel ik al een hele aapotheek op heb vanmorgen. Dacht dat ik er veel last van zou gaan krijgen, dus heb maar vast eea geslikt. Heb nl een erg drukke dag vandaag met visite van 15:00 uur tot hoe laat ze dan ook blijven, meestal een uur of 0:00 uur.

Sterkte meid! De volgende ronde zijn wij aan de beurt!

Dikke knuffel van mij!

X Daisy

Heey meis,

Dus bij jou ook al flink feest! Hier ook. Al 4 dagen lang erg veel buikpijn! Grrrr word er zo chagerijnig van!!! Zit nu aan de ibuprofen 400, amders kan ik niet voor mn meisje zorgen. Hopen dat het snel weer over is! Dan kunnen we weer door!

Wat kan de neuroloog doen aan je hoofdpijn dan? Vervelend hoor!! Vind zelf hoofdpijn, kiespijn en buikpijn de ergste pijnen! Hopelijk knap je snel op!!!

Liefs ciomama

Wat vervelend zeg!!! Ik hoop dat je snel opknapt. Heel veel sterkte. Liefs Chantal

Ha,

Misschien een tip om te proberen zuivel te laten staan. Heb een neefje die als klein kind al hoofdpijn had, nooit wat te vinden. HIj is een paar jaar geleden met zuivel gestopt en nu gaat het heel goed.

Succes in elk geval

Terug
Bovenaan