Ja hoor de eerste sporen van striae grrrr

Nou heb ik mijn hele zwangerschap trouw gesmeerd met alle crèmes en olies om te voorkomen dat ik striae zou krijgen. Tot eergisteren zag ik nog niks.
Maar nu rondom mijn navel zie ik wat kleine glimmende scheurtjes zitten. Nog niet erg opvallend maar ze zitten er. Vind het zooo jammer, ik heb een hele flinke buik, bij mijn zoon is mijn buik niet zo groot geweest en ik had toen ook geen striae, nu dus wel. Er is niks aan te doen, ben alleen benieuwd hoe mijn buik er uitziet na mijn bevalling. Zijn er mama's die tips hebben voor de verzorging van striae?

Grtjs mar

Bio-oil! Helemaal weg gaat het niet, maar ze zullen uiteindelijk wel lichter van kleur worden en minder opvallen. Hier helaas wederom hetzelfde probleem.

Groetjes Wendy

ha ha bij mij is er ook geen redden meer aan!
ik heb een donkere huid dus t valt niet zo op, maar ach dat is weer een bewijs dat je een kindje op de wereld hebt gezet.
bij mn eerste had ik t ook en dat trok wel aardig weg.

blijven smeren, en bio oil helpt echt wel!!!

gr dion

PCLE creme van biodermal. Dat is echt wonderspul. Ook tegen littekens. Ik heb het gebruikt op een litteken, en daar zie je bijna niets meer van. Ook op andere vreemde vlekjes op je huid werkt het goed. Dit is alleen niet om je hele buik mee in te smeren hoor. Maar op die paar striemen die je al hebt, zou ik het zeker proberen.

Ik heb er nog geen last van, smeer met een olie van Clarins.. Hoop dat het zo blijft maar heb best wat vriendinnen die ze pas in de laatste week kregen..
Wat littekens (borstverkleining) betreft heb ik ook hele goede ervaring met de PCLE creme van Biodermal, deze kan je inderdaad al op de striae smeren die je nu hebt.

Succes ermee en ik hoop dat het hier bij blijft!

heej ,,, mischien is er een middel om het lichter te maken maar on te verkomen echt niet... ik heb echt alles geprobeerd van goedkoop tot dure creams ,,,, maar helaas het mocht echt niet zo zijn heb heel veel last van stiae ... maar goed ook daar komen we wel weer overheen ...

groetjes

Terug
Bovenaan