Ja hoor, de kwaaltjes zijn begonnen...

Zo schreef ik vorige week dat ik helemaal nergens last van heb qua kwaaltjes... Nou vanaf donderdag moet ook ik er toch echt aan geloven...Pff wat kun je je beroerd en moe voelen zeg! Veel plassen, geen eetlust, menstruatieachtig gevoel en me gewoon niet lekker voelen... 's Avonds een opgeblazen gevoel en ook mijn humeur is niet altijd even gezellig hihi...

Op naar de komende 7,5 maand..
 
hahaha, jah nu ga je beste maatjes worden met je wc... nah jah.. hoop voor je dat het snel weer over is. ik ben nu 27 week en heb nergens last van gehad... beetje exceem de eerste weken en nu last van maagzuur.. maar ik mag niet klagen

xxx
 
jaaaa dat had ik ook even gedacht maar 2 weken geleden mocht ik er ook aan geloven... ene kant natuurlijk niet leuk maar de andere kant vind ik wel dan weet ik wel dat ik goed zwanger ben haha... dus dubbel! dus ff doorbijten meid! bij de meeste gaat het weer over met 12 tot 16 weken ... laten daar maar voor duimen haha...

dikke knuffel
 
haha enjoy the club... Leuk he die kwaaltjes? Gelukkig heb ik niet zo veel last van kwaaltjes, wel moe en mijn hum inderdaad en oja vooral snachts dat plassen.... pfff, maar het zijn kwaaltjes met een leuk doel he? Mijn oma noemde een zwangerschap "een gezonde ziekte"
 
Terug
Bovenaan