ja hoor de RD zijn er....

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Sinds zaterdag zijn ze er weer  die RD!!!! Helaas dus na aalle klachten toch ongi geworden, was toch wel terleurgesteld maar ja dat helpt niks op naar de volgende ronde dan maar!!!
Allemaal succes en ik hoop dat andere meiden meer geluk hebben!!!

Liefs Sandy

HEY HEY!!

Das heel erg KL*TE
Maar Nieuwe ronde Nieuwe kansen!
Klinkt misschien een beetje raar, maar als je zo niet blijf denken word je gek.
Ik weet niet precies in wel ronde je zit??
Ik zit in ronde 8 en elke keer als bij mij de RD er weer zijn gekomen denk ik zo, maar ja ik ben ook liever gister dan vandaag zwanger en ik denk iedereen op dit forum.Ze zeggen er niet teveel mee bezig zijn, maar leg mij maar eens uit hoe dat moet?!ER NIET MEE BEZIG ZIJN!!!!!!

Ik moet 7 September mijn RD krijgen OF NIET!!!Dat zullen we moeten afwachten, ik denk zelf dat ze  wel gewoon weer komen.Maar ja ......

Groetjes van Patricia

Hallo,

Bij mij waren ze er vanmorgen ook weer hoor.
Toch wel weer een tegenvaller. Wij gaan nu door voor ronde 8.
Je weet wanneer je met de pil stopt dat het wel een jaar kan duren, maar toch had ik gehoopt (net als iedereen met mij denk ik) dat ik al wat eerder aan de beurt zou zijn.

Dikke knuffel,

Twinkel3

He Duits Meisje

Dat is wel heel jammer ja. Maar goed dat je dan gewacht hebt met de test.
Succes de volgende ronde...
Van mij iig heel veel glitters!!!! Ook voor andere die zwanger willen worden..

Happy

Hey meiden bedankt voor jullie reacties das heel lief van jullie!!!
Ga nu weer blanco beginnen en er niet zo mee bezig proberen te zijn das denk ik veel beter voor me!!!!
Anders krijg ik weer zo'n terleurstelling en das niet leuk!!!!
Nou jullie ook succes en de duimen draaien!!!!

Liefs Sandy

quote: duits meisje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-08-2007 07:18:58'));

Hoi hoi,

Sinds zaterdag zijn ze er weer  die RD!!!! Helaas dus na aalle klachten toch ongi geworden, was toch wel terleurgesteld maar ja dat helpt niks op naar de volgende ronde dan maar!!!
Allemaal succes en ik hoop dat andere meiden meer geluk hebben!!!

Liefs Sandy

Hoi Sandy,

Jammer voor je! Er niet teveel mee bezig zijn is ook voor mij errug moeilijk. Kwas vandaag in de dierentuin. Het stikt er gigantisch van de buggys en draagzakken en peutertjes en kleutertjes. Het lijkt dan zo gewoon en gemakkelijk, maar het is toch een kwestie van geduld voordat die van mij er ook tussen zit!

groetjes, Wietske

Hoi Sandy,

Goh, jammer meid, snap best dat je teleurgesteld bent, je hebt toch elke maand hoop.
Succes verder.

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan