Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
jA HOOR DEZE MAMA IS ER OOK INGETRAPT(FOTOS BABY BELL)
JA gemeen he!
Maar ze zijn het toch ook wel weer waard, vind je niet?
Ik had die foto op het paardje ook, maar die was minder, dus heb 'm niet genomen.
Liefs NElleke
ze zouden er eigenlijk op papier op moeten zetten... foto's maken is op eigen risico..
daar is toch geen mama tegen bestand...
wij zijn er namelijk ook een keer naar toegeweest, de eerste was gratis, maar de verleiding was te groot en uiteindelijk was ik weer een vermogen kwijt aan hele mooie en lieve foto''s..
maaarre wbt jouw foto's die zijn wel heel erg leuk en mooi geworden..
wat lijkt hij groot een echt peutertje al..
super!!!!!
hahaha ik weet precies wat je bedoeld.....ben er ook al 2x in getrapt, 1x bij Bell en 1x bij Pixy....maar hierdoor is Yoëll afgelopen februari wel model geworden voor de Wibra folder...dus miss. komen er nog wel meer modellen....
Ik vind ze wel heel erg mooi! En ja ik heb er ook een zwak voor, en het is toch ook een mooie herinnering voor later, dus hier ook veel foto's van Tess.
Ik vraag voor mijn verjaardag een sessie bij een echte fotograaf, heb er nu al zin in.