ja hoor heb blaasontsteking!!

Van de week begon ik op mijn werk flink last te krijgen van harde buiken..... als ik een tijdje zat kreeg ik last van mijn heupen maar zodra ik weer opstond om ff de benen te strekken kreeg ik direct een harde buik.....gisteren mijn urine laten testen en ja hoor een blaasontsteking. Kuurtje gekregen maar voor de zekerheid mijzelf wel ziek gemeld, moet een uur reizen enkele reis om op mijn werk te komen en in de beschrijving stond dat het je rijvaardigheid kon beinvloeden en dat ik alleen mocht rijden als ik me goed zou voelen!! Je zal maar op je werk zitten en het word je slecht... dan zit je nog met de terugreis!

Hopen dat het kuurtje snel aanslaat.....daarbij cranberrysap aan het drinken dus weg ermee!!

Tjee, vervelend zeg!
Ik heb ook een blaasontsteking gehad terwijl ik het niet in de gaten heb gehad, toen ik uiteindelijk mijn urine liet testen was het al geen blaasontsteking meer te noemen, dus ben er goed van afgekomen.
Sterkte en beterschap!

Voelt toch anders in de zwangerschap. Ik had ook steeds buikpijn, veel harde buiken. Later ook rugpijn en niet lekker voelen. Een knallende blaasontsteking! Gelukkig sloeg de kuur bij mij snel aan. Hoop dat je je snel beter voelt!

Ik heb vandaag ook mijn urine laten testen,waar wel sporen te zien waren ze hebben een kweetje gemaakt en moet morgen even bellen.

Heb ook steeds meer last van harde buiken..
Ben benieuwd en anders moet ik morgen alsnog mijn ochtendt urine langs brengen...

Vorige keer heb ik er best lang mee doorgelopen. Was toen al 36 weken en dacht dat de pijn indalingsweeën waren (ja, weet ik veel natuurlijk). Later bleek dit dus een hele flinke blaasontsteking te zijn. Kuurtje werkte snel, maar toch jammer dat ik eerst 3 weken met pijn heb rondgelopen.

Twijfel nu ook een beetje. Misschien toch maar even laten testen.

Succes met je kuurtje! Hopelijk ben je er snel vanaf.

Terug
Bovenaan