ja hoor, heb geloof ik nesteldrang.....

A

Anoniem

Guest
hahahaha ik heb altijd zwanger vrouwen uitgelachen die het hadden over nesteldrang maar nu is het dan bij mij zo ver denk ik..... Ik ben vandaag thuisgekomen met de laatste babyspullen.... En nu is het losgebarste. Heb de hele wc al uitgedaan. Maar dan echt op mijn knieen alle tegeltjes enz enz. De badkamer heeft er voor een deel ook al aan moeten geloven. Nu ben ik even op de zolderkamer bezig. Alle papieren enz opruimen en opbergen de boel aan kant ruimen vouwgoed doen. Ik baal er gewoon van dat mijn lichaam niet helemaal wil meewerken. Had zooo graag nog meer gepoetst en geruimd vandaag.....

Is het al bij meerdere van jullie het geval of niet?  

liefs gridje

Hier is het ook goed aan de gang hoor. De babykamer is af. Ik moet alleen nog 2 dekenhoesjes maken. Verder ben ik overal aan het opruimen, alvast winterkleding van de kinderen uit aan het zoeken en vandaag heb ik de helft van de woonkamer een hele goede beurt gegeven. Alles van de kant, alles gestoft. gezogen en gedweild. Maar ik kan steeds niet te langs hetzelfde achter elkaar doen. Ik heb steeds last van mijn bekken, dat is wel lastig.......... Verder had onze jongste vandaag een pechdag, die viel om de haverklap of liep ergens tegenaan. Op een gegeven moment hoorde ik nogal wat lawaai in de tuin, lag ze onder mijn fiets.

Succes!

Francien

Ik heb zo'n hekel aan poetsen! Dus afgelopen weekend zat ik een beetje zielig te doen tegen mijn moeder en die beloofde meteen te komen wanneer mijn verlof ingaat om het hele huis te doen. HOERA!!!!!!! En ik voel me niet eens schuldig hahaha. Telt dit ook als nesteldrang?

wegens ruimtegebrek heb ik geen babykamertje, de kleine zal voorlopig gewoon op onze kamer slapen, maar om toch aan mijn nesteldrang te kunnen voldoen heb ik wat verf uitgezocht en een leuk retro behang en mn kerel aan het werk gezet (bewegen lukt niet meer zo, maar dirigeren des te beter:)) ): mijn huiskamer ziet er dus als nieuw uit!

Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat de baby voorbereidingen een beetje stil hebben gelegen: omdat ik weer met mn studie ben begonnen is het nogal druk.... Heb me voorgenomen om vanaf volgend weekend toch echt te beginnen...

Liefs Nika

Probeer me zoveel mogelijk in te houden, omdat ik bang ben dat ik in mijn verlof niets meer te doen heb.... Die gaat nl de 20e al in.

Wel probeer ik klusjes die ik niet meer mag doen zoals verven er nu nog snel door heen te drukken bij man lief, is dat tenminste klaar denk ik dan!

Binnenkort ook maar 's aan het experimenteren met alle babyspulletjes en ontdekken hoe je bijvoorbeeld eenmaxicosi vast maakt in de auto haha!

Het poetsen en wasssen is al een klein beetje begonnen, maar het grove werk bewaar ik tot over 1,5 week!

Groetjes!

Ja hoor, ik ken het. Heb vanochtend de badkamer gedaan (samen met m'n   hubby), toen de bergruimte op zolder gedaan. De keuken en de wc. Vanavond nog gestofzuigd. Je wordt er doodmoe van ...van al dat gepoets. Normaal heb ik er een hekel aan, maar ik wil gewoon dat alles netjes is. Wat niet altijd meevalt met een zoon van  3 en een half.

Baby kamer is zo goed als klaar, moet alleen nog nieuwe lijsten om de schilderijen halen. Zijn bij de oudste gesneuveld.

Poetse allemaal. Nog maar een paar weken.

Groetjes Miranda

hahaha, ik heb het ook hoor:
al dagen loop ik na mijn werk de prenatal, hema, h&m, etos en  kruidvat plat om de laatste inkopen van de babyuitzetlijst bij elkaar de sprokkelen. en dat terwijl ik 'pas' 31enhalveweek ben en nog bijna 3 weken moet werken tot mijn verlof!

ook zijn man en schoonvader    dit weekend eindelijk  begonnen aan de babykamer (grote studeerkamer moest in tweeen gedeeld worden d.m.v. nieuwe muur), dus die is hopelijk in een week of 2 klaar, zodat ik meteen als mijn verlof begint met de inrichting en het wassen en opruimen van de spulletjes kan beginnen.

qua poetsen heb ik nog geen drang, maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik een geweldige werkster heb die elke week mijn huis laat glimmen, dus ik zou niet weten wat ik zou moeten poetsen...wel ben ik hard aan het opruimen en  zoveel mogelijk aan het weggooien, telt dat ook?

nou, sterkte allemaal!

groetjes,
*bijnaeenbaby*

Terug
Bovenaan