ja hoor, heb ik weer (even iets heel anders)

Eventjes van me af pennen hoor.

't Zit even niet mee. Ga ik vanmiddag bij ons de stad in, met de auto want ik wilde mijn verjaardagskado halen. Ga ik parkeren maar zie ik een boom van ruim een meter doorsnede en zeker 15 meter hoog over het hoofd. BOEM, oeps boompje (en dat met parkeersensoren die wel piepten en ik heb goed in mijn spiegel gekeken maar dacht dat het overhangend groen was, zag de boom echt niet). Gelukkig weinig zichtbare schade maar je voelt je zo rot en dan lijkt het wel of alles tegenzit. En dan krijg ik vanavond ook nog visite die hebben al 1 kind en ik verwacht dat nummer 2 niet lang op zich meer laat wachten. Ook niet echt iets om naar uittekijken. En dan zondag nog mijn verjaardag vieren. Bah, geen zin in, als ik het nog kon afzeggen deed ik dat. Maarja zo werkt het niet en wie weet voel ik mij zondag wel weer wat vrolijker. Gewoon maar niet te veel doen dan kan er ook niet zoveel misgaan, toch???

Nou, bedankt weer voor het luisteren. Fijn weekend allemaal, geniet van het mooie weer en van de koninginnedag.

Groetjes Belle

Hoi Belle,

Jee... wat balen van die boom.. zo heb ik laatst tegen een (gloednieuwe) mercedes aan gezeten... Ook echt niet gezien!!!! Wel mooi balen, want die had dus wel schade....
Ik gelukkig niet.
Erg he, al die visites die gezellig over kids babbelen...
Wij hebben al wel een zoontje, maar wij vinden het heel erg als er mensen komen, of wij zijn bij mensen op bezoek die alleen maar over hun kids kunnen praten.
Daar is bij ons gewoon een vriendschap op stuk gelopen...

Ik hoop dat je zondag toch een leuke verjaardag hebt!

liefs, mama Peet

Hoi Mama peet,

zo'n nieuwe mercedes is zeker geen aanrader om te raken! Wel grappig was dat mijn man niet eens direkt  naar de auto rende om te kijken.
En de visite viel ook erg mee. Veel gesproken over ons nieuwe huis (wie weet vonden zij dat wel helemaal niks), en ze hadden de kleine mee dus gingen weer op tijd weg.

Nou ja maar hopen dat er binnenkort echt een wondertje gebeurt.

Groetjes Belle

Hoi Belle,

Dat zal je altijd zien. Soms lijkt het wel of je alleen maar pech hebt gelukkig is de schade meegevallen.

Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je een leuke dag gehad? en voel je je alweer iets beter?

Ik hoor het wel weer,

Liefs Sabine

Terug
Bovenaan