Ja hoor...heb ik weer...

Eindelijk was het zo ver...vanmorgen om 08.30 hadden we de 20-weken echo...dachten we..

We komen aan op het ziekenhuis bij de afdeling echografie omdat daar de 20-weken echo's gemaakt worden. Daar stonden we niet ingepland. Wij naar gyneacologie, bleek dat er een afspraak voor een controle was ingepland door de assistente ipv voor een 20-weken echo!!
Ik helemaal over de rooie natuurlijk; we hadden ons voorbereid op de echo en waren behoorlijk gespannen, en nu stonden we daar voor niks!
Ik eiste dat er toch een echo zou plaatsvinden omdat het een fout van het ziekenhuis was! Desnoods planden ze me maar tussendoor, we hadden immers allebei vrij genomen van ons werk.
Maar met geen mogelijkheid konden we de 20-weken echo vandaag nog krijgen.
Onze gyneacoloog heeft ons dus maar een iets uitgebreidere echo gegeven, maar dat echo apparaat is niet zo scherp en nauwkeurig als die ze voor de 20-weken echo's gebruiken, dus nog steeds geen geslachtsbepaling....hij kon het echt niet zien....
Wat waren wij teleurgesteld zeg, gelukkig wel weer een kloppend hartje gezien, en hij heeft globaal bepaalde zaken opgemeten en gecontroleerd en dat was allemaal ok.
Vervolgens werd ons medegedeeld dat we pas in oktober voor de 20-weken echo terecht zouden kunnen!! Dat accepteerde ik niet, en uiteindelijk hebben we hem nu a.s maandag!
Omdat we zo benieuwd zijn ben ik meteen gaan bellen met echobureaus of er misschien vandaag of morgen nog plaats was voor een pretecho in 4D, en gelukkig was er bij morgen nog een plaatsje vrij in de middag ;-)
Helemaal gelukkig, dus morgen hopen we het geslacht te kunnen zien!
(Want eigenwijs als ik ben; ik moet het nu weten hahaha)

Ik heb zojuist mijn Angelsound ontvangen en gelijk het hartje gehoord! Zo speciaal!!
@ Sharon; echt de moeite; heb jij 'm al besteld?

Tot zover mijn enerverende dag op het ziekenhuis..maandag herkansing!

xx Kirsten
 
Nou gelukkig kan je morgen voor de 4d haha, wat een toestand allemaal zeg!! En wij moeders willen nou eenmaal alles nu nu nu nu ;)
En maandag dan voor de echte 20 wkn echo, laat je weten hoe het gegaan is :D

Dus de angelsound bevalt je goed, juppie!! Ik heb 'm nog niet besteld, ik weet allemaal niet meer wat ik wil hoor :p Mn hoofd loopt helemaaal over, maar zal een gaan kijken om 'm te bestellen haha.

X Shar
 
Hey,
wat vervelend dat het zkh zo'n fout maakt! Daar zou ik ook echt pissig om worden! Als of je de hele dag niks beters te doen hebt dan bij meneer de dokter langs te gaan :s.
Veel plezier bij je pretecho morgen!
Liefs,
Mar
 
Kan begrijpen dat je daar kwaad om wordt, je kijkt al zo lang uit naar zo'n echo en dan nog denken dat je tot oktober wacht.....hallo ziekenhuis, zwangere vrouw coming throu(ofzo). Ik ben niet zo'n ziekenhuis fan, over het algemeen vaak het gevoel dat ze niet echt de moeite nemen om zich in te leven....

Maar wel heel veel plezier vandaag met je 4d echo!!!!!
 
Ej meisje.
Daar zou ik ook zeker van over de zeik raken.
Jij allemaal zenuww8tig en dan zeggen ze nee we zien geen afspraak staan grrr is zeker niet leuk nee.
Ben blij dat je vd week wel een echo hebt heel veel suc8 meis.
Waar woonde je nu in tilburg kirstje???:)
En weet je ook al waar je gaat bevallen ik wel in de meiboom.

Xxx
 
Terug
Bovenaan