ja hoor... Het is weer zover!!

Hey meiden!

Het tijdstip doet misschien al iets verraden...

Niets ernstigs, niet schrikken... Maar ook deze mama mag/moet weer gaan werken. Heb 5 maanden heerlijk gehuismust met eerst 1 en toen 2 kids, heerlijk vond ik het! Ik heb dan ook helemaal geen zin om ze weer aan de liefste opa en oma te schenken voor deze dagen, HAHHAH! Oma is geweldig, vind het zielig als ze alletwee om 06:00 in de auto worden gezet om 4 straten verderop weer uitgelaten te worden, dus komt oma hier wachten tot ze wakker worden en neemt ze dan mee! Wat een lief mens toch hé?
Vorruit dus maar: lang leve mijn lieve schoonmamsie!!

Kus, Marieke

Ha Marieke,

En, hoe is het gegaan? Toch wel weer lekker om aan het werk te zijn, of viel het tegen (alsof met dit weer werken iemand mee zou kunnen vallen....)?

Sterkte ermee in ieder geval en wat ontzettend lief van je schoonmoeder dat ze bij jullie komt wachten tot ze wakker zijn zeg. Hoeveel dagen werk je eigenlijk?

Groetjes
Susan

Het was natuurlijk een zondag in de zorg  afgelopen maandag... (snap je het nog??)
Veel van de revalidanten zijn dan naar huis en er zijn geen therapiën voor ze, met andere woorden er was geen reet te doen, hahahah! Van hogerhand loopt het niet zo best op de afdeling. ( en dat is vriendelijk gezegd!) klein voorbeeld: geen van de twee team-managers heeft gebeld om te feliciteren met Nina of om te vragen hoe het gaat... Ik werk nu 3 dagen in de week en 1 dag OV. Mooi dat ik deze week al 5 dagen moet werken! Ik heb op de woensdag een vaste vroege dienst omdat ik dan de kids bij mijn schoonzus kan brengen en zo opa en oma kan ontlasten, nou je mag 1 keer raden: ben alle woensdagen vrij... Al met al geen best begin weer, hahahha! En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat ze deze maand 600€ te weinig hebben gestort aan salaris!! ( En Esmé maar protesteren met haar salaris, WHAHHAAH! )
Gelukkig is nu de hoogste baas zich ermee gaan bemoeien omdat er te veel dreigementen komen van mensen die een andere baan gaan zoeken, hihihi!
Gelukkig heb ik het leukste werk dat er is denk ik dan maar maakt een boel frustratie weer goed!
En jep, mijn schoonmamsie heeft de bloemen weer verdiend hoor!

Kus, Marieke

wat een tijd, whaha >>> geweldige schoonmoeder hoor! Fijn als je zo van je familie op aan kan. En ach, die teammanagers hebben kennelijk niet eens het fatsoen om je te feliciteren dus daar geen energie aan vuil maken, joh. Jij geniet lekker van je kindjes en hopelijk ook snel weer van je werk. Veel sterkte met wennen...

Terug
Bovenaan