Ja hoor, het is zover...

Ik ben misselijk.

Nu 6 weken en 2 dagen zwanger en vanaf begin deze week misselijk. Heb nog niet hoeven spugen.
Ook ben ik onwijs moe, gisteren de hele dag in bed gelegen, ik heb helemaal geen energie meer.

Bij wie beginnen de kwaaltjes nu ook te komen?

He Gerdien,

Van harte gefeliciteerd! Dan ben je zwanger, hartsikke leuk natuurlijk en dan voel je je zo beroerd he. nou..
Hier nog een, ben zo moe!!!
ben ook beroerd en koud en chagarijnig. probeer het heel hard niet te zijn hoor, maar lastig. Ik heb geen idee hoe ver ik ben waarschijnlijk zo'n 7,1/2 week   20 juni moet ik een termijn echo laten maken dus dan weten we het. spannnend.
Verwen jezelf maar lekker hoor, dat maakt het zwanger zijn extra speciaal nou mag het.

groetjes Rachel

Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Vervelend dat je misselijk bent maar het hoort er een klein beetje bij. Bij de een wat meer dan bij de ander. Ikzelf heb ook pech, ik ben al ruim 2 weken hartstikke misselijk en dan ook gelijk 24uur per dag.

Petra 8w3d

Hoi Meiden

In week 5 en 6 was ik erg misselijk, moe en lusteloos. Nu ben ik bijna 8 weken. Ik ga me langzamerhand weer beter voelen. Ben minder moe en heb weer zin om dingen te gaan doen. Normaar (voor de zwangerschap) was ik nooit moe, energie in overvloedde, ook was ik zelden chagerijnig. Maar toen....!!
Wel heb ik het nu heel koud, heb vandaag gewoon mijn winterkleding aangehad, terwijl ik voordat ik zwanger werd nooit koudbloedig was. Ik liep zelfs in de winter in met topjes aan.
Succes allemaal.
Liefs Nienke

Terug
Bovenaan