Ja hoor hier is het ook weer feest!!!! ronde 5

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Heerlijk weekend weg met ouders en manlief.. Vrijdag was echt super heerlijk op terrasjes gezeten in Arnhem, daarna naar een GEWELDIG concert in het Gelredome.. echt zitten genieten... leuk huisje, Apenheul.. lekker eten in Apeldoorn.. kom ik terug in het huisje ja hoor... zijn we weer ongi!!

Echt ik voelde me zo *t. Pijn en huilen!! Gelukkig was mn mannetje echt heel lief...
Zondag kon ik maar moeilijk al die lieve leuke kindjes verdragen op het park.. was beetje depri.. volgens manlief niet aanstellen.. Ik wil te snel.. komt hij met wat hij gelezen heeft dat het gemiddeld een jaar duurt...

We gaan weer verder met klussen!! NU een januari kindje graaag!!!

Kussies

Helemaal mee eens Laurie!!

Rustig aan en geniet lekker van de zon!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Erg he die teleurstelling.
hoelang zijn jullie bezig?
wij zijn nu 3 maanden bezig maar ook nog niks.

Heb vanmorgen de test gedaan maar was weer negatief maar nog niet ongesteld.
ik kan er ook zo depri van zijn, ben dan de hele dag van slag

Ik doe ook weer lekker met je mee! Voel me precies het zelfde welke ovu testen gebruik jij? heb er nu wat besteld via i-net 10 ovu testen en 3 zwangerschapstesten voor 9.45 incl. verzendkosten.

Leuk is Arnhem he (ik woon in arnhem)

Ook al ben je net begonnen dan blijft het een teleurstelling omdat je gewoon graag een kindje wilt,maar veel mannen kijken daar anders tegenaan van oh niet gelukt volgende keer beter, maar wij voelen alles in ons lichaam en nou ja wij zijn vrouwen dat zegt genoeg hahahaha.

Succes en hopelijk is het snel raak!

hee balen meid! had zo voor je geduimd!! wel fijn dat jullie een lekker weekend hebben gehad!
xxx

Ah, balen zeg!! Op naar de volgende ronde! En mannen zijn daar volgens mij in het algemeen veel relaxter in, ik heb er ook zo één thus...

Balen meid!!!! Vooral net tijdens een heerlijk wekendje kun je het zo niet gebruiken!!! Maar ja, ons lichaam is een raar iets ben ik ondertussen wel achter! Ik zou ook in januari uitgerekend zijn als het deze maand raak is! Zou wel een supergoed begin zijn!!!!!

Toch weer veel klusplezier!!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan