ja hoor, hier ook een lopertje!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
OOOOOWWWWW wie had dát gedacht!!!!!! Ongelofelijk, ik kan er nog niet over uit...
Gister deed ze een poging en op de een of andere manier nam ik het ter kennisgeving aanof het niet tot mij doordrong...

Kom ik de meiden ophalen bij opa en oma komt ze mij lopend tegemoed,.......mijn mond viel open......
Ik jankte van binnen, echt want dit was zo onverwacht en ook dacht ik dat ze nu ook wel weken kleine stukje zou gaan lopen, alleen in huis ofzo....

Ben supertrots vooral als je mijn topic "tot Sinterklaas.." hebt gelezen was daar nog enkel vermoeden.

Ben benieuwd wat het met haar gaat doen.... Isa was gesloopt in het begin. Misschien   Meike ook wel maar uit ze het anders....

Nou ja, nog even wat anders ik heb mij gedeeltelijk ziekgemeld om mijzelf wat te ontlasten. Ik ben alleen nog op school om les te geven en alle nevenactiviteiten die altijd stilzwijgend door onderwijzend personeel wordt gedaan, stopgezet. Ik voel mij daar zo supergoed bij!! Echt een mijlpaal voor mijzelf en de Arbo-arts die gaf een applaus door de telefoon, dit had hij nog niet vaak meegemaakt, iemand  die zijn grenzen aangeeft. Mijn collega's hebben hier een mening over maar so be it, zoek het uit en kijk eens naar  je zelf.

Mijn gezin heeft mij nodig en ik ik hen...... dat is wat  ik nu nodig heb.

Meiden hier hangt de vlag uit (in het donker dan haha)!!!

Liefs van een SUPERTROTSE mama van MEIKE
Renske  

Nou, dat is wel super goed nieuws! Gefeliciteerd!!!! Kan me voorstellen dat je super emotioneel werd! Zeker gezien de voorgeschiedenis van Meike!!!

Geniet ervan!

En goed van je hoor, dat je je grenzen aan hebt gegeven! En je collega's hebben gewoon even pech. Als je voor langere tijd in de ziektewet zou komen, omdat je niet je grenzen aan had gegeven, hadden ze nog veel meer pech! Dus laat ze maar lekker zeuren! JIJ bent het belangrijkst.

Groetjes,
mv Tijs

Joehoe!!!!! Go Meike, laat ze allemaal maar een poepie ruiken daar op het eiland!! Had je je mama dat nou maar een paar weken eerder laten weten he, dat het goed kwam  met jou...........

Gaaf Renske, gefeliciteerd met dat moppie van je! Nou de nachten  nog even en dan kom je zo weer in balans. En ook goed van je dat je je grenzen hebt aangegeven.

Groetjes
Susan  

Jeetje,wie had dat gedacht!
Wat moet dat voor jou een heerlijk gevoel zijn!
Thumbs up voor Meike!
Groetjes Tanja.

Hoeraaaaaa!!! Stappen, stappen,.. stappen.. Stoer hè?!!
geniet maar vollop van al deze geweldige vorderingen en heel goed dat je voor je zelf keuzes maakt!

Dat je een trotse moeder bent straalt van heel je berichtjes af!!
Zo hoort dat!!

Esmé mv Kay

Jaaa!!! Go Meike! Wat goed van haar! Kan me voorstellen dat je enorm trots bent!
Geniet maar lekker van je gezinnetje!
Wat knap van je trouwens dat je zelf aan de bel trekt en actie onderneemt op je werk! Idd, even lak hebben aan wat je collega's vinden. Jij en jouw gezin zijn belangrijker!!!!
Groetjes, Esther.

JOEHOEEEE!!! Wat onwijs gaaf en goed en geweldig en en en... heb er geen woorden voor. Ben helemaal trots op jouw meisje!

En ook op haar mama, goed gedaan meis, kies voor jezelf! Niemand anders doet het voor je! en laat ze maar kletsen, jij ben sterk en dat is wat belangrijk is.

Dikke knuffel voor jullie allemaal,

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan