ja hoor, hij kruipt!!!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ik weet nog dat ik 2,5 week geleden een topic plaatste omdat dinand niet op zijn buik wou, meteen heel hard krijste en boos werd zodra hij op de buik terecht kwam, nou ik heb het advies opgevolgd, en hem gewoon iets meer laten gaan, ook al werd hij heel boos en nu ja hoor, hij KRUIPT, ik ben echt supertrots op hem en hij ook op zichzelf hahahaha, normaal ligt hij er sávonds tegen half 8 op, maar vanavond hebben we hem maar even laten gaan, want telkens als hij weer bij een speeltje kwam dat draaide hij zich om en kregen we een brede glimlach van hem

nou goed, dit wilde ik dus even met jullie delen.!!

groetjes susanne

Hoi!!

Het is erg laaaaat en ik zag dat er nog geen reacties zijn.
Maar wat goeeeeehoeeeeeeed zég!!! hebben de tips toch geholpen!!! da ´s nu leuk om te lezen!!
En wat zal jij be-re-trots zijn!!!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Oooo wat leuk!!!! Ik wil ooooook  Hahahaha
Lijkt me zooo leuk, die eerste keer kruipen, kijk er ook echt naar uit!
Geniet er maar lekker van!

Leuk zeg!!! Mijn mannetje kruipt nog niet maar gaat wel in zijn achteruit hahahaha... Hij raakt dan helemaal gefrustreerd. Ach ja, we wachten maar af.

Geniet er maar lekker van!

SUPER!!  Wat zal je trots zijn! Wel opletten geblazen met die rakkers als ze zich gaan voortbewegen! Die van mij heeft het maar niet door dat ie ook VOORuit kan! Hij tijgert alleen op zijn buikie in z'n achteruit! Op zich wel grappig. Soms is ie gefrustreerd dat hij ergens niet bij kan (wat voor hem ligt) en dat gaan zijn armpjes en beentjes de lucht in en draait ie met z'n handjes rond, haha

groetjes
Mie

Hey wat leuk he omdat te zien!
En wat gaat het toch allemaal snel in 1x al die ontwikkelingen.
Ik voelde bij Elise afgelopen zondag haar 1e tandje, maandag probeerde ze te zwaaien...en gisteren was ze de halve kamer doorgeteigert om ff mijn tijdschriften even te verscheuren die in een mand liggen (maar ja, ze kiept de mand ook om of het niks is).
Waar is die tere..hulpbehoevende beebe Gebleven????!!!
Maar ja het is ook weer hardstikke gaaf om te zien al die ontwikkeligen...maar het gaat soms net iets te hard voor mama...kan het niet bijbenen

Groetjes Linda

Ik heb net in de kist zitten kijken van alle spulletjes die ik verzameld heb vanaf haar geboorte.
En dan kom ik die kleertjes tegen van toen ze geboren was....maatje 44!
En nu zit ze alweer tegen maatje 74 aan!
Boehoe ...hoezo sentimenteel..naar vroeguh!

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan