ja hoor, ik kan weer op de lijst.... *zucht*

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

het is weer zo ver: de rode ruivels zijn weer gekomen... helaas....  Terwijl ik er nu toch echt wel een goed gevoel over had.
Mijn nieuwe NOD: 11 mei (11), wat gaat de tijd toch snel... nu alweer ronde 11 (en ook alweer bijna mei)!

Ik had ook nog een vraag: Steeds als ik ongesteld moet worden heb ik 2 dagen van te voren een beetje bloedverlies, maar dit is donker en duurt ongeveer 1,5 dag. Hierna een dag niks en dan begint de ellende weer! Heeft iemand anders dit ook? Ik heb dit sinds ik met de pil gestopt ben.
Enneh... heb sinds 1,5 maand ook jeugdpuistjes! . Als ik nou zwanger was, oke, maar dat ben ik niet en het maakt me nu nog meer onzeker SNIK!

Ik hoop dat het bij jullie beter afloopt! Ik hoor het!!!!!!!!

Groetjes,
Natas

Hoi,
Jammer voor je dat die stomme rode duivels weer zijn gearriveerd...
Nee ik heb geen last van licht bloedverlies voor mijn menstruatie, ik zit wel pas in rond 2 dus wat niet is kan nog komen...hoop ik trouwens van niet.
Ik wens je meer succes in mei!
Groetjes,
Manon

Hallo

balen dat 'ze' er weer zijn!!!! Elke maand denk je weer dat het zo is,maar ja......
Ik zit in de 19e ronde en......nog niet!!!!!
Ik heb een regelmatige cyclus en na 1 dag ongi stopt het ook 1 dag en dan gaat het nog zón 3 dagen door!!!!!
Veel succes verder!!!!

Groetjes Antoinet

Ha Natas,

Jammer joh, weer naar de volgende ronde! Grrr.
Maar ik ga extra voor je duimen hoor.
Even over die jeugd pukkies... Ik zit ook onder hoor, en hoe het komt?? Van mij hoeft het ook helemaal niet, maakt me ook alleen maar onzeker...
Groetjes en succes voor de volgende geluks ronde.
Groetejs J

Hoi Natas,
Balen zeg dat het weer niet gelukt is.
Ik heb precies hetzelfde wat betreft die afscheiding.
Bij mij begint het 3 tot 4 dagen voor ik ondersteld wordt. Dan is het een dag weg en een dag later wordt ik ongesteld. Heel raar, maar je bent dus niet de enige.
Ik heb de afgelopen 2 rondes ook een week na de eisprong bloed verloren, rood bloed maar een paar druppels. Ik dacht toen dat het misschien een innnestelingbloeding was, maar dat was het dus niet, of een mislukte innesteling.
Groetjes,
Esprit

Gelukkig ben ik niet de enige die dat heeft. Ik begon me ineens zorgen te maken over die afscheiding, terwijl ik me daar nooit druk om gemaakt heb. Alleen die ellendige puistjes...... geen idee hoe ik hier nu ineens zo aankom. Beter... hoe kom ik er weer vanaf???? Mijn moeder begon al ofdat ik niet zwanger was, dat ben ik dus NIET... maarja... zij weet niet heolang ik al bezig ben.....
Ach....

Terug
Bovenaan