ja hoor... nu weet ik het... (humor)

A

Anoniem

Guest
hihihhi ja hoor   ben er achter waarom ik na dik anderhalf jaar nog steeds niet zwanger ben.....

wij "klussen" niet om de dag....

maar bijna elke dag!!!!!!! hihihihihihihihhi... zat net samen  met mn vriend wat berichtjes
te lezen,en zegt mn vriend ineens: nu weet ik waarom??!!! hihihihih mafkees he?

ach dacht gooi er ff wat humor in... als er 1 iemand lacht ist al mooi tog??

succes @ll

xxx

Goh, zou het echt daar aan liggen....
Als je maar plezier hebt, toch.
Want met zijn tweëen fun is een goede basis voor een kindje erbij.
Groetjes V.

Heeeee die Cenn!!!
Ik heb wel eens gehoord dat als je elke dag klust, de zaadjes geen tijd hebben om te rijpen...
Vraag me niet hoe en wat, ik heb het ook maar gelezen...

En het belangrijkste is volgens mij nog altijd: plezier hebben aan het klussen!!!

Groetjes,
Dyonne

hihihi weet het niet hoor....vond het wel ff grappig om te melden...

dacht btje humor kunnnen we hier gebruiken!!!!

en tog blijven we het wel voorlopig zo doen...

hihihihihhii

xxx

Ik heb weer gehoord dat het wel elke dag kan maar dat is handig als je man goed zaad heeft. Maar hoe bepaal je dat??? Als er geen roken, drinken, strakke broeken enzo in het spel is dan kun je volgens mij gewoon elke dag vrijen hoor. Ik heb al twee zwangerschappen achter de rug en bij beide deden we het het eerste deel van de cyclus elke dag! En ik ben bij beide binnen drie maanden zwanger geraakt

Dus wat mij betreft! Hoe meer klussen.. hoe meer kans!

Heitje

oh zou dat het zijn,... nu snap ik het ook!

Weet je ik heb dus deze maand precies de vruchtbare dagen berekend en daarop geklust en ik was alleen maar aan het denken oh zou het nu een baby zijn. Gek werd ik er van..... hebben jullie dat ook?

Hallo cenn,

Precies wat ik even kom gebruiken.......LOL!!!!!!   Ik wist wel van het om de dag klussen maar niet dat het slecht kon zijn. En dan zijn er mannen die vinden dat ze het wel 3x per dag kunnen.
Hoeveel (goud)visjes denk je dat ze dan nog hebben????????
Dit is wel neg. voor het imago van de man. Ik ga dit vanavond eens smakelijk aan mijn man vertellen. Hij kan dit gelukkig wel waarderen. Nu gaat hij vast iedereen vertellen als ze weer zo'n leuk geintje maken over waar de 2de ... blijft, "dat we veel te vaak daarvoor klussen, om zwanger te kunnen worden."

Groetjes Nathalie

Opweg naar de eerste keer doelgericht klussen

mannen die 3 x willen?? hhihihi ben tog echt vrouw?! oeps...

hihihhi

ben dus nu ook gefrustreerd,want kan nu niet veel!!! ben ongi..
ma ja..

ja lol moet er af en toe wel bij he??

xxx

Terug
Bovenaan